Man ka virkelig bekymre sig om alt som gravid. Er gravid på 25 uge og synes generelt jeg er fint tilfreds med babys aktivitet i maven. Den er generelt mere aktiv i maven end mine tre forrige børn og den er meget flink til at rumstere når jeg lige vil tjekke op på livstegn fra maven. Men så er der dage hvor aktiviteten er helt vild og da jeg et sted har læst man både skal være opmærksom på for meget voldsom aktivitet samt manglende aktivitet, så bliver jeg lidt urolig. I lørdags var den pludselig påfaldende stille og der syntes jeg den var alt for inaktiv og blev bekymret over det. Men siden da har den fundet tilbage til sit normale aktivitetsiveau og det var jeg jo glad for. Men nu har den en dag idag hvor den nærmest rumsterer og sparker konstant og jeg tænker: Er det nu for meget og kan der være noget galt? I virkeligheden tror jeg bare jeg bekymrer mig for meget. Men kunne da være rart at høre hvad I andre tænker om jeres babyers aktivitetsniveauer i maven og hvornår I ville høre jeres jordemoder om det virker normalt det I mærker derinde.
Anmeld
Citér