Hvad skal jeg give mine dagplejere i julegave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Hej jeg har tænk på at give mine fantastiske dagplejere en julegave 

Min pige på 2,8 år går der hun slutter til 1 marts  og min pige på 1.2 år går der osse  

Det er et ægtepar der har en privat dagpleje og der er 10 børn i alt de er helt igennem fantastiske med mine børn de smutter bare ind og leger og ænser mig ikke når jeg aflevere dem  og de elsker dem begge 2 ! de er aldrig syge kvinden som vores børn er knyttet til der (de har 5 børn hver) har været syg 1 gang i alt den tid vi har været der  

Aner virkelig ikke hvad jeg skal give dem ? de er meget aktive og løber de har 2 små hunde de elsker god mad 

Nogle der har en god ide ? tænker desværre kun gaven må koste de 200 kr da vores budget er lidt stramt dette her gang og så må det gerne være noget lidt personligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2016

Førstegangsmor-88

En lille gavekurv med noget vin, chokolade, kaffe osv.

ellers har jeg set man kan få sådan nogle indgraverede ting hvor der står "verdens bedste dagplejer".

Anmeld Citér

6. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Førstegangsmor-88 skriver:

En lille gavekurv med noget vin, chokolade, kaffe osv.

ellers har jeg set man kan få sådan nogle indgraverede ting hvor der står "verdens bedste dagplejer".

Tak 

Jeg vil da prøve at kikke på det 

Anmeld Citér

6. december 2016

Rockertand

anna111 skriver:

Hej jeg har tænk på at give mine fantastiske dagplejere en julegave 

Min pige på 2,8 år går der hun slutter til 1 marts  og min pige på 1.2 år går der osse  

Det er et ægtepar der har en privat dagpleje og der er 10 børn i alt de er helt igennem fantastiske med mine børn de smutter bare ind og leger og ænser mig ikke når jeg aflevere dem  og de elsker dem begge 2 ! de er aldrig syge kvinden som vores børn er knyttet til der (de har 5 børn hver) har været syg 1 gang i alt den tid vi har været der  

Aner virkelig ikke hvad jeg skal give dem ? de er meget aktive og løber de har 2 små hunde de elsker god mad 

Nogle der har en god ide ? tænker desværre kun gaven må koste de 200 kr da vores budget er lidt stramt dette her gang og så må det gerne være noget lidt personligt 

Plakat - Google verdens bedste dagplejer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.