Dråber til forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2016

Anonym trådstarter

Eij men altså.... er kommet hjem fra lægen med den lille grundet forstoppelse mm.... movicol er ikke en løsning....

Vi blev enige om at han skulle have dråber istedet.... og det er rigtig fint..... Men jeg kan ikke huske hvad de hed...  hun sagde dem brugte man også førhen... og at det var dråber... ved jeg kan huske navnet når jeg høre det    så er der nogle der evt kunne komme med bud på hvad de hedder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Eij men altså.... er kommet hjem fra lægen med den lille grundet forstoppelse mm.... movicol er ikke en løsning....

Vi blev enige om at han skulle have dråber istedet.... og det er rigtig fint..... Men jeg kan ikke huske hvad de hed...  hun sagde dem brugte man også førhen... og at det var dråber... ved jeg kan huske navnet når jeg høre det    så er der nogle der evt kunne komme med bud på hvad de hedder 

Laxoberal. Til børn under 4 år gives der 1 dråbe pr 2 kg vægt en gang i døgnet

Anmeld Citér

6. december 2016

(august)

Laktolose

Anmeld Citér

6. december 2016

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Laktolose

Tak for bud, men er ikke det.... 

Anmeld Citér

6. december 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Laxoberal. Til børn under 4 år gives der 1 dråbe pr 2 kg vægt en gang i døgnet

Ja, det lyder rigtigt �� tak :-) 

Anmeld Citér

6. december 2016

Lenchick

(august) skriver:

Laktolose

Laktulose er ikke dråber, men en tyk sirup, som doseres i ml og ikke som dråber. Desuden har den stort set samme virkning, som Movikol. 

Anmeld Citér

6. december 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Ja, det lyder rigtigt �� tak :-) 

Så lidt . God bedring til den lille

Anmeld Citér

6. december 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Actilax måske ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.