Hej med jer,
Jeg er lige anonym, da jeg gerne vil holde den mulige forestående familieforøgelse privat indtil videre.
Jeg er udmærket klar over, at følgende spørgsmål eventuelt vil blive betragtet som værende ufatteligt dumt, men jeg forsøger lige alligevel 
Jeg har i sidste uge fået fjernet min hormonspiral, og efter en blødning på et par dage, har vi endelig kunnet hygge lidt herhjemme igen 
Jeg har i den forbindelse to spørgsmål, hvoraf det sidste nok er det halvdumme:
- Hvordan er det med ægløsning efter hormonspiral? Hvad kan jeg forvente, og har blødningen været en rigtig "menstruation" eller blot kroppens måde at reagere på efter sådan et "fremmedlegeme"? Det skal siges, at jeg har haft meget uregelmæssige menstruationer imens jeg har haft spiralen siddende 
- Min kæreste har lidt problemer med sin pik, hvorfor det gør ret ondt på ham at skulle færdiggøre samlejet (læs: komme) i mig. Han har været ved lægen og afventer behandling. Det betyder, at det afbrudte samleje er hvad vi benytter os af pt.. Hvad er chancen for at blive gravid alligevel? Er nogle af jer blevet gravide ved et afbrudt samleje? Eller er det blot at vente med at skyde PB igang, til hans nedre dele har det godt igen?

Hilsen herfra
Anmeld
Citér