Er så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. december 2016

Makje9113

Hej allesammen. 

De sidste par dage har jeg testet svagt positiv. Jeg har dog ikke været helt overbevist. Men det blev jeg her til morgen da jeg tog en clearblue. Jeg er e gravid! Vi skal være forældre til 2! Og vores dejlige datter skal være storesøster. Kan slet ikke få armene ned.. 

Men... Nu er jeg bare skide nervøs for om spinkel bliver siddende  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2016

BigHope13

Akiram skriver:

Hej allesammen. 

De sidste par dage har jeg testet svagt positiv. Jeg har dog ikke været helt overbevist. Men det blev jeg her til morgen da jeg tog en clearblue. Jeg er e gravid! Vi skal være forældre til 2! Og vores dejlige datter skal være storesøster. Kan slet ikke få armene ned.. 

Men... Nu er jeg bare skide nervøs for om spinkel bliver siddende  

Kæmpe stort tillykke , 

Jeg har det lige sådan , er langt mere nervøs denne gang end jeg var med den 1 .. og denne her graviditet her slet ikke været planlagt men derfor er jeg stadig ovenud lykkelig og håber og ber til at hele graviditeten må gå godt.

Har aldrig prøvet at miste men jeg er af den overbevisning at denne gang er jeg mere nervøs fordi jeg ved hvad jeg har at miste..

Jeg fandt ud af det for 5 uger siden og er i dag 13+2 og alt er helt som det skal være og efter nf er der igen kommet en anden ro på.  Så bare slap af og nyd det. Så håber vi tiden går hurtigere 

Og igen stort tillykke..

Anmeld Citér

5. december 2016

Makje9113

BigHope13 skriver:

Kæmpe stort tillykke , 

Jeg har det lige sådan , er langt mere nervøs denne gang end jeg var med den 1 .. og denne her graviditet her slet ikke været planlagt men derfor er jeg stadig ovenud lykkelig og håber og ber til at hele graviditeten må gå godt.

Har aldrig prøvet at miste men jeg er af den overbevisning at denne gang er jeg mere nervøs fordi jeg ved hvad jeg har at miste..

Jeg fandt ud af det for 5 uger siden og er i dag 13+2 og alt er helt som det skal være og efter nf er der igen kommet en anden ro på.  Så bare slap af og nyd det. Så håber vi tiden går hurtigere 

Og igen stort tillykke..

TUSIND TAK! Og stort tillykke med din graviditet også. Det er simpelthen så dejligt, men samtidig super nervepirrende her 2. Gang :/

Anmeld Citér

5. december 2016

BigHope13

Akiram skriver:

TUSIND TAK! Og stort tillykke med din graviditet også. Det er simpelthen så dejligt, men samtidig super nervepirrende her 2. Gang :/

Ja det er det virkelig  Men også en meget spændende tid, og jeg personligt har udover nervøsiteten en helt anden ro denne gang i forhold til sidst. Og det er enormt dejligt, sidst fløj alle tankerne omkring om hvordan man gjorde sådan og sådan og hvordan bliver det osv osv. Denne gang er der en glæde over at der er en som skal være storebror , og hey det skal nok blive hårdt at starte forfra med en lille baby men vi har gjort det før så vi klare det igen 

Hvor gammel er jeres den 1

Anmeld Citér

5. december 2016

Makje9113

BigHope13 skriver:

Ja det er det virkelig  Men også en meget spændende tid, og jeg personligt har udover nervøsiteten en helt anden ro denne gang i forhold til sidst. Og det er enormt dejligt, sidst fløj alle tankerne omkring om hvordan man gjorde sådan og sådan og hvordan bliver det osv osv. Denne gang er der en glæde over at der er en som skal være storebror , og hey det skal nok blive hårdt at starte forfra med en lille baby men vi har gjort det før så vi klare det igen 

Hvor gammel er jeres den 1

Du har helt ret i, at alle bekymringerne om hvordan det nu er at have En baby osv ikke fylder denne gang. Det gjorde det også vanvittigt meget sidst. Men der var jeg i det mindste slet ikke nervøs for om der ville gå noget galt i graviditeten. Det er jeg meget nu! :/ 

Vores pige er 3,5 år <3

Anmeld Citér

5. december 2016

moar34

Tillykke med graviditeten 

Jeg var også nervøs i starten hvor man ikkr havde nogen føling med hvordan den lille havde det i maven var bange for blødning her osv.  Jeg kan stadig godt blive nervøs . Det ændre sig hele vejen igennem graviditeten.  Nu er jeg 26+3 og nu handler min nervøsitet omkring aktivitet i maven. Bliver nervøs hvis den har en stille dag Feks . 

Pøj på med det hele  . Det skal nok gå godt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.