Hej alle sammen!
Må ærligt indrømme, at det er noget tid siden, at jeg var her inde sidst (helt præcist da jeg ventede min datter på halvandet år).
Meeen nu har jeg brug for nogle øjne, der mere eller mindre er i samme båd.
Min kæreste og jeg blev ret pludselig og uventet gravide efter blot to måneder sammen. Jeg havde ved flere lejligheder fået beskeden om, at jeg ikke kunne blive gravid - så jeg har aldrig brugt prævention, både i tidligere forhold og diverse flirter.
Nu er min datter så halvandet år, og min kæreste og jeg begyndte så småt at snakke om, at prøve med en nummer to! Vel vidende om, at de måske aldrig ville kunne ske - vi vil dog lade tvivlen komme til gode, da det jo viste sig, at jeg godt kunne blive gravid.
Sidste gang jeg havde min menstruation (start den 5. november), valgte vi ikke at fortsætte med prævention - i mit tilfælde p-ring.
Her den 29. og 30. november havde jeg ultra lidt lyserød slim, og her den 1. kom der så en "rigtig" blødning, den varede dog kun et enkelt bind? Jeg tænkte, at det var optakt til menstruation, men nu her efter tre dage med absolut ingen blod eller tendens til lyserød, tænker jeg at det ikke er menstruation.
Jeg prøvede at teste med Nettos test den 2., den var negativ. I går (den 3.) testede jeg så igen med Nettos, efter et godt stykke tid bliv den anden streg synlig - dog meget meget utydelig. Nu i dag prøvede jeg så meget Nettos meget dyre test, den var klart negativ.
Nu sidder jeg og er pisse forvirret, og fatter ikke, hvorfor jeg ikke bare kan få klart svar.
Med venlig hilsen Kris
- god søndag aften derude!