Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Exporterer 2. Hand ting til Afrika
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har et rengøringsfirma .
Anonym skriver: Sælger du til private eller virksomheder? Tjener du nok til at kunne leve af det?
Sælger du til private eller virksomheder? Tjener du nok til at kunne leve af det?
Til virksomheder. Så snart det kommer helt op at køre (vi forhandler med Matas lige nu), så kan jeg godt leve af det. Men der går selvfølgelig nogle år inden man kan kalde det en god indtægt
Min mand har eget tømrer firma.
jeg har tidligere har min egen grillbar i 3 år:-)
Anonym skriver: Exporterer 2. Hand ting til Afrika
Det lyder interessant. Hvordan kom du på den idé?
Anonym skriver: Det lyder interessant. Hvordan kom du på den idé?
Min mand kommer derfra og det er det han altid har lavet siden han kom til europa for 20 år siden
Nu gør vi det begge to
Miti's mama skriver: Til virksomheder. Så snart det kommer helt op at køre (vi forhandler med Matas lige nu), så kan jeg godt leve af det. Men der går selvfølgelig nogle år inden man kan kalde det en god indtægt
Lyder fedt! Hvordan kom I på den idé?
Jeg drømmer selv om at være selvstændig, men er blank for idéer.
Jeg er ikke selvstændig, men overvejer rigtig meget at starte op indenfor de næste par år. Måske allerede efter barsel.
Jeg vil lave små hjemmesider/webshops. Jeg arbejder i forvejen indenfor området og laver også nogle mindre opgaver på freelance-basis allerede.
Anonym skriver: Lyder fedt! Hvordan kom I på den idé? Jeg drømmer selv om at være selvstændig, men er blank for idéer.
Har boet i Polynesien i tre år hvor det er et almindeligt produkt. Savnede det da vi flyttede hertil igen... bare derfor
Jeg har en webshop, hvor jeg sælger skandinavisk børnetøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128