Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HJÆLP!! Er der nogle der har nogle øvelser eller andre forslag til st afhjælpe lændesmerter? Jeg er 33+6 idag og har ikke døjet med ryggen/lænden (dog med smerter i højre hofte) - men her til formiddag fik jeg pludselig virkelig ondt i lænden og kvalme og det er blot taget til op ad dagen.. har også kastet op - ikke pga mavepine, men fordi smerterne trækker om i maven. Er lige nu til børnefødselsdag, men har været nødt til at ligge mig ind på en seng lidt. Har det så mærkeligt.. nogle der har gode råd til at få det bedre?? :-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu vil jeg ikke gøre dig urolig. Men det lyder lidt som veer. Måske sku du tage ind og blive tjekket Håber det bliver bedre.
Jeg er også deltidssygemeldt pga. samme smerter. Det hjælper at komme til svømning og få lidt massage af manden herhjemme. Massage får jeg næsten hver dag og svømmer et par gange om ugen. Uden de to ting ville jeg ikke kunne klare mig.
Held og lykke.
larven skriver: Nu vil jeg ikke gøre dig urolig. Men det lyder lidt som veer. Måske sku du tage ind og blive tjekket Håber det bliver bedre.
Da jeg lå inde i sengen til børnefødselsdagen var jeg faktisk nervøs for, om det mon ville udvikle sig til veer. Synes det begyndte at føltes mistænkelig meget som det gjorde i timerne inden jeg fik regelmæssige veer 1. gang Men efter 45 minutters hvil blev det egentlig ok. Fik rejst mig og kom fint igennem resten af fødselsdagen - nu ligger jeg dog igen med ondt i lænden og kan, på trods af kæmpe træthed, ikke falde i søvn fordi jeg har det mærkeligt.... Arh, men altså! 6 uger endnu er sgu længe hvis det her skal fortsætte
Vivienne skriver: Jeg er også deltidssygemeldt pga. samme smerter. Det hjælper at komme til svømning og få lidt massage af manden herhjemme. Massage får jeg næsten hver dag og svømmer et par gange om ugen. Uden de to ting ville jeg ikke kunne klare mig. Held og lykke.
Det er virkelig træls.. er sateme glad for, at det først lige er kommet og ikke er noget jeg har lidt under hele graviditeten - for det ville da være ulideligt!! Godt du har noget der virker for dig. Gik min mor til at trykke mig lidt henover lænden efter mit hvil til fødselsdagen tidligere. Og selvom det gjorde ondt så hjalp det lidt. Fik det bedre, men nu er lændesmerterne tilbage igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128