Tyro skriver:
Det var fyldt med bekymringer, så fik nogle ekstra scanninger, tryghedsscanning, så snart jeg landede over uge 12, forsvandt alle mine bekymringer. Men det var selvfølgelig svært i starten, var jo rigtig bange for at miste og da jeg pludselig oplevede slemme kramper som den første graviditet, så troede jeg at løbet var kørt. Nu er baby snart klar til at komme ud
8-12 uger endnu.
Det er desværre kun tiden der kan vise, hvordan det kommer til at gå. Håber det bedste for dig. Husk at hvis du mister, så er der en god grund til det, hellere miste det, end at et alvorligt sygt barn hænger fast.
Vi har allerede været til 1 scanning, sidste uge, hvor jeg var 6+. Samme dag begyndte jeg at bløde. Kan mærke at jeg bare slet ikke har roen, og katastrofetankerne tager lige så stille over for fornuften. Jeg er konstant hamrende bange for at miste igen og frustreret over, at vi hverken kan gøre fra eller til. Kun tiden kan vise, hvordan det går. Jeg kan dog allerede nu sige, at vi ender med at købe os til en scanning selv, inden nakkefold.
Fornuften siger også, at der var en grund til vi mistede og såfremt det sker igen, så er det ikke bare fordi. Jeg har selv arbejdet med nyfødte, der er født med alvorlige skader/genfejl og jeg har set, hvad det gør ved forældrene. Så hellere en spontan abort. Følelserne derimod, det er noget helt andet. Kunne følelser og fornuft nu bare samarbejde!
Anmeld
Citér