hcg niveau

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2016

Tyro

Anonym skriver:

Hvordan klarede du at være i det i starten af nuværende graviditet? Jeg står nemlig netop i, lige at have mistet for få mdr. tilbage. Nu er jeg så igennem hcg målinger pga. Blødninger tidligt i denne gravidtet.

Det var fyldt med bekymringer, så fik nogle ekstra scanninger, tryghedsscanning, så snart jeg landede over uge 12, forsvandt alle mine bekymringer. Men det var selvfølgelig svært i starten, var jo rigtig bange for at miste og da jeg pludselig oplevede slemme kramper som den første graviditet, så troede jeg at løbet var kørt. Nu er baby snart klar til at komme ud 8-12 uger endnu. 

Det er desværre kun tiden der kan vise, hvordan det kommer til at gå. Håber det bedste for dig. Husk at hvis du mister, så er der en god grund til det, hellere miste det, end at et alvorligt sygt barn hænger fast. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2016

Bønnespire

Da jeg var 5+2 lå mit på 2000, 2 dage efter var det steget til over 8000

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Tyro skriver:

Det var fyldt med bekymringer, så fik nogle ekstra scanninger, tryghedsscanning, så snart jeg landede over uge 12, forsvandt alle mine bekymringer. Men det var selvfølgelig svært i starten, var jo rigtig bange for at miste og da jeg pludselig oplevede slemme kramper som den første graviditet, så troede jeg at løbet var kørt. Nu er baby snart klar til at komme ud 8-12 uger endnu. 

Det er desværre kun tiden der kan vise, hvordan det kommer til at gå. Håber det bedste for dig. Husk at hvis du mister, så er der en god grund til det, hellere miste det, end at et alvorligt sygt barn hænger fast. 

Vi har allerede været til 1 scanning, sidste uge, hvor jeg var 6+. Samme dag begyndte jeg at bløde. Kan mærke at jeg bare slet ikke har roen, og katastrofetankerne tager lige så stille over for fornuften. Jeg er konstant hamrende bange for at miste igen og frustreret over, at vi hverken kan  gøre fra eller til. Kun tiden  kan  vise, hvordan det går. Jeg kan dog allerede nu sige, at vi ender med at købe os til en scanning selv, inden nakkefold.

Fornuften siger også, at der var en grund til vi mistede og såfremt det sker igen, så er det ikke bare fordi. Jeg har selv arbejdet med nyfødte, der er født med alvorlige skader/genfejl og jeg har set, hvad det gør ved forældrene. Så hellere en spontan abort. Følelserne derimod, det er noget helt andet. Kunne følelser og fornuft nu bare samarbejde!

Anmeld Citér

5. december 2016

Steffecph

7+0 158000

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym

Det er så frustrerende når følelser og fornuft går hver sin vej.. Det er klart at frygten sidder i en når man før har mistet.. Som du selv skriver kan du hverken gøre fra eller til og skulle det ske igen er der en god grund til det.. Men den viden - og en hvilken som helst anden kan bare ikke fjerne frygten.. Håber det bedste for dig og at der kommer en slags ro på efter nf. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er så frustrerende når følelser og fornuft går hver sin vej.. Det er klart at frygten sidder i en når man før har mistet.. Som du selv skriver kan du hverken gøre fra eller til og skulle det ske igen er der en god grund til det.. Men den viden - og en hvilken som helst anden kan bare ikke fjerne frygten.. Håber det bedste for dig og at der kommer en slags ro på efter nf. 

Nej netop... den frygt er bare så invaliderende tusind tak, det håber jeg også

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.