Jeg er en kvinde på 24 år. Jeg bor sammen med min mand på 25 og vores lille datter på 5 måneder.
Jeg går på arbejde for at tjene penge og holder fri, når klokken slår fyraften, hvorimod min mand gerne bliver længere på arbejde, selvom han ikke bliver betalt for det. Der er jo som sådan ikke noget forkert i at kunne lide sit arbejde, men jeg føler, at han sætter arbejde over vores liv sammen. Gentagende gange har han lovet at være hjemme til bestemte tidspunkter, men er kommet meget senere hjem. Han arbejder 12 ud af 14 dage, og de resterende to dage bruger han på at skulle ordne ting herhjemme eller også er vi totalt booket op af planer. Desuden bruger han en aften om ugen på en fritidsaktivitet. Derfor har vi ikke særlig meget familieliv, og det savner jeg. Jeg har sagt det til ham rigtig mange gange, men det er som om han enten ikke forstår alvoren i det eller har lyst til at opfylde mit behov.
Jeg går med en følelse af, at jeg gerne vil straffe ham ved at være væk de timer, hvor han er hjemme. Så kan han sidde herhjemme og tænke over alt det han går glip af med vores datter samt opdage hvor røvsygt det er at sidde herhjemme alene.
Helt ærligt, så kan jeg godt lide når vi skændes, for så føler jeg, at han ser mig. I hverdagen føler jeg, at han tager mig for givet. Og jeg vil ikke tages for givet.
Der er meget mere i det end disse få eksempler, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg... Nok bare komme af med nogle frustrationer 
Anmeld
Citér