Hvis du leder lidt herinde, vil du finde masser af debat om emnet. Jeg har ikke stemt ovenfor, for det kræver mere uddybning end et "kryds".
Fertilitetsklinikker i DK har gode og meget enslydende resultater. Derfor kan du generelt stole på at kvaliteten er høj uanset hvorhen du går. En række andre ting er dig værd at overveje:
- Kemi og tryghed: Føler I jer godt taget i mod, er der tid til jer, føler I jer hørt og forstået?
- Fleksibilitet: Har klinikken åbent alle dage og kan de tage i mod jer præcis mår det passer? Er der ventetider?
- Logistik: I risikerer at skulle virkelig mange gange og man kender ikke længden af sit forløb. Vælg noget der er tæt på job/hjem.
Dertil kan priserne variere en lille smule - omend jeg personligt ville lægge mere vægt på ovenstående end det.
Held og lykke
Ps: Personligt havde jeg en fremragende oplevelse på Trianglen. De var en kæmpe støtte i et langt og opslidende forløb. Dengang havde CFC desværre er rygte af at lave alt for meget samlebåndsarbejde og være temmelig fortravlede og upersonlige - men dette kan selvfølgelig have ændret sig siden!
Anmeld
Citér