G-test, kan ane en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2016

Anonym trådstarter

Hej .. 
Nu har jeg testet 2 dage i træk, og begge dage har jeg kunne ane en streg, uden at den blev helt tydelig.. Vi er en del der kan se den, men er det bare vores øjne der driller, eller er den der virkelig?

Billede 1+2 er fra i går, drillede en del, da det der plastik klistrede sig til testen (derfor er der både en vandplet og en hvor det ser ud som om der er 3 streger.

Billede nr 3, er fra i eftermidags. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej .. 
Nu har jeg testet 2 dage i træk, og begge dage har jeg kunne ane en streg, uden at den blev helt tydelig.. Vi er en del der kan se den, men er det bare vores øjne der driller, eller er den der virkelig?

Billede 1+2 er fra i går, drillede en del, da det der plastik klistrede sig til testen (derfor er der både en vandplet og en hvor det ser ud som om der er 3 streger.

Billede nr 3, er fra i eftermidags. 

Kan ikke ane noget som helst. Men synes samtidig testen ser ugyldig ud med alt overskudsfarve. Ville ikke stole på den. 

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Kan ikke ane noget som helst. Men synes samtidig testen ser ugyldig ud med alt overskudsfarve. Ville ikke stole på den. 

Prøver at tage en ekstra sensitiv test i morgen, er gået 3 dage over tid, og ingen tegn på min mens skal dukke op

Anmeld Citér

3. december 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Prøver at tage en ekstra sensitiv test i morgen, er gået 3 dage over tid, og ingen tegn på min mens skal dukke op

Ta den med ro. Jeg gik selv næsten 14 dage over før jeg kunne teste svagt positivt :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.