Jer der har fået en hcg blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.104 visninger
11 svar
8 synes godt om
2. december 2016

Mille123

hvornår får man svar på prøven? Med det samme eller skal den sendes ind til en laborant/eller lignede? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

HPH

Mille123 skriver:

hvornår får man svar på prøven? Med det samme eller skal den sendes ind til en laborant/eller lignede? 

Dagen efter.

og 2 dage efter kan du selv se den på sundhed.dk

Anmeld Citér

2. december 2016

TLO

Efter en time/5 kvarter i det private 

Anmeld Citér

2. december 2016

Mille123

Men mon ikke jeg først får svar mandag, når jeg hr fået foretaget det på en fredag? - det er det offentlige

Anmeld Citér

2. december 2016

HPH

Mille123 skriver:

Men mon ikke jeg først får svar mandag, når jeg hr fået foretaget det på en fredag? - det er det offentlige

Jo tænker jeg.

jeg fik taget en torsdag, fik svar fredag og lørdag var jeg på sundhed.dk og der kunne jeg se den.

du kan jo prøve

Anmeld Citér

2. december 2016

Mille123

HPH skriver:

Jo tænker jeg.

jeg fik taget en torsdag, fik svar fredag og lørdag var jeg på sundhed.dk og der kunne jeg se den.

du kan jo prøve

Jæs, ved du hvad det skal ligge på, før man kan regne det for en graviditet?

Anmeld Citér

2. december 2016

Fremad

Jeg fik svar en lørdag....tror set var fordi min læge var på arbejde som lægevagt og brugte tiden i de stille perioder på at ordne lidt, og ville være ekstra sød ved mig da jeg havde mistet 3 gange kort efter hinanden og denne viste at bassen havde sat sig fast og hcg var super godt trods han var langsom starter...

Normalt går der en dag eller to...  nogle kan nå det samme dag de kommer an på om de kan nå at aflevere den 

Anmeld Citér

2. december 2016

Mille123

sscm skriver:

Jeg fik svar en lørdag....tror set var fordi min læge var på arbejde som lægevagt og brugte tiden i de stille perioder på at ordne lidt, og ville være ekstra sød ved mig da jeg havde mistet 3 gange kort efter hinanden og denne viste at bassen havde sat sig fast og hcg var super godt trods han var langsom starter...

Normalt går der en dag eller to...  nogle kan nå det samme dag de kommer an på om de kan nå at aflevere den 

Stort tillykke  -  er også bange for om det er en langsom starter eller bio, jeg er 4+2 (fertilitetsbehandling) og har endnu kun en meget svag 2. streg, har prøvet tre forskellige test, hvoraf den ene streg på en af testene først kom efter 5 min men har massere af graviditetstegn, ligesom i min første graviditet, hvor testen var bragende positiv 4+2

ved du hvad hcg tallet skal ligge på for at være positiv?

Anmeld Citér

2. december 2016

FHR

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. december 2016

Fremad

Mille123 skriver:

Stort tillykke  -  er også bange for om det er en langsom starter eller bio, jeg er 4+2 (fertilitetsbehandling) og har endnu kun en meget svag 2. streg, har prøvet tre forskellige test, hvoraf den ene streg på en af testene først kom efter 5 min men har massere af graviditetstegn, ligesom i min første graviditet, hvor testen var bragende positiv 4+2

ved du hvad hcg tallet skal ligge på for at være positiv?

Så snart den er over 5 er man gravid.... Siger det...

Min var på kun 38 i 4+ hvilket var ret lavt så tænkte at det løb var kørt... Men sørme om han ikke tog revanche og har nu en knægt på knap 2 år ;-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.