Ondt i ribbenene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2016

Baby2017

Hejsa. 

Jeg er nu nået de 28 uger og maven begynder at blive tung.  For nogle uger siden begyndte jeg at få ondt i ribbenene bagpå og påtænker svejet er skyld i dette.  Nu er det bare blevet rigtig slemt og sidder også foran..  Nogle der ved hvad der gør det og evt.  Har nogle råd..? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

Kattha

Baby2017 skriver:

Hejsa. 

Jeg er nu nået de 28 uger og maven begynder at blive tung.  For nogle uger siden begyndte jeg at få ondt i ribbenene bagpå og påtænker svejet er skyld i dette.  Nu er det bare blevet rigtig slemt og sidder også foran..  Nogle der ved hvad der gør det og evt.  Har nogle råd..? 

Jeg havde meget ondt i ribbenene fordi min datters knæ stak mig der i den ene side, og hendes hoved i den anden. Det var dog siden med knæet der var rigtig slemt, så vidt jeg husker. Måske er det det samme hos dig? Så ændrer det sig forhåbentlig når barnet vender og drejer sig. Min datter var dog for stor, så hun sad bare fast sådan i de sidste 2 måneder, det var ikke særligt fornøjeligt. Men håber dit barn er flinkere  Hvis det altså er det der er galt.

Anmeld Citér

1. december 2016

Miti's mama

Når baby vokser bliver der mindre plads. Alt presses opad. Det hjælper som regel lidt når baby falder længere ned.

Anmeld Citér

2. december 2016

Falk43

et mave bælte  hjælper .. jeg havde et inden jeg blev sengeliggende, jeg ser om jeg kan finde et link. Vær obs på at købe et der passer til dig. jeg prøvede et par stykker inden jeg fandt det er sad bedst. 

det skal ikke trykke elller krybe  op af ryggen  .. men blot løfte og støtte , jeg syntes det var en stor  hjælp/lettelse  .

jep købte det her  hos denne shop: http://mom-shop.dk/shop/stoettebaelte-til-gravide/

Anmeld Citér

2. december 2016

Baby2017

Kattha skriver:

Jeg havde meget ondt i ribbenene fordi min datters knæ stak mig der i den ene side, og hendes hoved i den anden. Det var dog siden med knæet der var rigtig slemt, så vidt jeg husker. Måske er det det samme hos dig? Så ændrer det sig forhåbentlig når barnet vender og drejer sig. Min datter var dog for stor, så hun sad bare fast sådan i de sidste 2 måneder, det var ikke særligt fornøjeligt. Men håber dit barn er flinkere  Hvis det altså er det der er galt.

Lyder ikke helt til at være det da jeg kan mærke hun ligger længere nede,  dog har jeg et par gange fået et spark derind og det gør ondt i nuet og så er det ovre..  Det her er der hele tiden men især om aftenen når jeg også har ondt i ryggen

Anmeld Citér

2. december 2016

Baby2017

Miti's mama skriver:

Når baby vokser bliver der mindre plads. Alt presses opad. Det hjælper som regel lidt når baby falder længere ned.

Ja det lyder meget rigtigt.  Det føles som om de bliver presset..  Håber da det hjælper senere i graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.