Søger gravide assistentelever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
11 svar
2 synes godt om
1. december 2016

Sega15

Hej

Jeg står i den situation at jeg starter på assistentuddannelsen på mandag (det sidste hold som går under den gamle uddannelse) jeg regner med at skulle på barsel undervejs, så mit spørgsmål er: hvad sker der når jeg kommer tilbage? 

Skal jeg så starte forfra på den nye uddannelse eller bliver der oprettet hold for folk der har haft orlov/sygemeldte så man kan fortsætte under den gamle? 

Tak på forhånd og glædelig 1. December 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Sega15 skriver:

Hej

Jeg står i den situation at jeg starter på assistentuddannelsen på mandag (det sidste hold som går under den gamle uddannelse) jeg regner med at skulle på barsel undervejs, så mit spørgsmål er: hvad sker der når jeg kommer tilbage? 

Skal jeg så starte forfra på den nye uddannelse eller bliver der oprettet hold for folk der har haft orlov/sygemeldte så man kan fortsætte under den gamle? 

Nu har jeg ikke den uddannelse men jeg kan forstille mig at du hopper ind på et hold der svarer til hvor lang du er kommet før barsel. Og så forsætter på den nye uddannelses form.

Så jeg var på barsel under mit studie som pædagog blev der lavet om på nogle eksamer men jeg hoppede bare ind hvor det passede med jeg gik fra.

Anmeld Citér

1. december 2016

Sega15

hannetheis skriver:

Nu har jeg ikke den uddannelse men jeg kan forstille mig at du hopper ind på et hold der svarer til hvor lang du er kommet før barsel. Og så forsætter på den nye uddannelses form.

Så jeg var på barsel under mit studie som pædagog blev der lavet om på nogle eksamer men jeg hoppede bare ind hvor det passede med jeg gik fra.

Ville jeg også tænke det var, men det er bare det at den nye uddannelse varer yderligere 2 år. (Helt vanvittigt) så tænker det er svært at vide hvor man skal sættes ind henne og om jeg i så fald skal tage den der så tager to år mere

Anmeld Citér

1. december 2016

esioul

Sega15 skriver:

Hej

Tænker at du blive overflyttet til den nye og måske har dispensation for nogle af de ting du har nået at afslutte/bestå

Anmeld Citér

1. december 2016

Mor1986

Sega15 skriver:

Hej

Jeg er lige nu på barsel og når at komme på det sidste hold af den gamle ordning. Skolen var meget i tvivl om hvordan det skulle gøres hvis jeg skulle på ny ordning. Så du vil nok få det bedste svar hvis du går til dem

Anmeld Citér

1. december 2016

Liv_86

Sega15 skriver:

Hej

Det skal du nok spørge skolen om. 

Min søster havde taget det første modul af sygeplejerske udd unden hun gik på

barsel. Så blev der lavet noget om og hun skulle tage modul 1 igen. Godt nok var hun ikke nået så langt men pænt træls alligevel

Anmeld Citér

1. december 2016

Sega15

Mor1986 skriver:

Jeg er lige nu på barsel og når at komme på det sidste hold af den gamle ordning. Skolen var meget i tvivl om hvordan det skulle gøres hvis jeg skulle på ny ordning. Så du vil nok få det bedste svar hvis du går til dem

Tak for svar. Må prøve at gå til dem så  

Det er jo nok også ret individuelt selvfølgelig i forhold til hvor langt man er og hvad man har afsluttet. Kunne bare være rart at få svar allerede nu 

Anmeld Citér

1. december 2016

Sega15

Liv_86 skriver:

Det skal du nok spørge skolen om. 

Min søster havde taget det første modul af sygeplejerske udd unden hun gik på

barsel. Så blev der lavet noget om og hun skulle tage modul 1 igen. Godt nok var hun ikke nået så langt men pænt træls alligevel

Ja, det er da godt nok mega ærgerligt. Håber virkelig ikke det samme sker her 

Anmeld Citér

2. december 2016

Mor1986

Sega15 skriver:

Tak for svar. Må prøve at gå til dem så  

Det er jo nok også ret individuelt selvfølgelig i forhold til hvor langt man er og hvad man har afsluttet. Kunne bare være rart at få svar allerede nu 

Jeg nåede at afslutte 2. Skole periode og var halvvejs i min 2. Praktik. Havde jeg valgt at tage hele min barsel så skulle de finde ud af hvordan de skulle gøre i forhold til ny ordning. Men jeg gik med til at korte min barsel af 

Anmeld Citér

2. december 2016

Sega15

Mor1986 skriver:

Jeg nåede at afslutte 2. Skole periode og var halvvejs i min 2. Praktik. Havde jeg valgt at tage hele min barsel så skulle de finde ud af hvordan de skulle gøre i forhold til ny ordning. Men jeg gik med til at korte min barsel af 

Tak for svar

Hvor længe blev din barsel så afkortet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.