Jeg har selv prøvet det også som gravid.. Jeg så også en forandring i min kæreste og faldt ud af han skrev med især en kvinde på den måde.
Godtroende som jeg var troede jeg på at han sagde det bare var for sjov. DET skulle jeg aldrig have gjort for han var mig utro med samme kvinde under det meste af min graviditet.
Det der mest af alt får mine alarmklokker til at ringe er at du skriver han har forandret sig. Havde du intet mærket på ham ville jeg nok have troet ham, MEN når han samtidig har forandret sig så ringer klokkerne sgu hos mig desværre. Om han er utro ved jeg ikke. Men det er dog et af de mest klassiske tegn på utroskab.
Du skriver også han har tilbudt sig til en af pigerne og igen HER er et tydeligt tegn. Og en ting er at han skriver søde og dejlige men at han tilbyder hende sig selv DET ER utroskab.
Nu ved han du kigger i telefonen, så næste skridt er jo desværre bare at han sletter sms og samtaler ( HVIS han skjuler noget)
Om du kan stole på ham? lige nu ville jeg sige nej men det betyder ikke at det ikke kan ske i fremtiden, men det kræver han er ærlig og at I arbejder for det.
Mit råd vil være at du passer godt på dig selv. Og uanset hvad så er der jo noget galt i jeres forhold når han skriver sådan til andre så selv hvis han ikke er utro så skal I have en god snak og måske noget hjælp til at få belyst problemerne og løst dem.
Anmeld
Citér