Han har skrevet med andre piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har selv prøvet det og det er det største svigt næst efter direkte utroskab. 

Jeg stolede ikke på min eks hvilket også er grunden til at han nu er eks selvom vi havde en nyfødt på det tidspunkt. 

Kæmpe knus 

Jrg ved Heller ikke om jeg kommer til at stole på ham igen. Jeg forstår ikke hvordan man kan Gøre sådan noget når jeg samtidig venter hans barn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Øv sikke en idiot. Kram til dig

Anmeld Citér

1. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jrg ved Heller ikke om jeg kommer til at stole på ham igen. Jeg forstår ikke hvordan man kan Gøre sådan noget når jeg samtidig venter hans barn 

Fuldstændig ligegyldigt om du venter hans barn eller ej. Den slags gør man bare ikke når man er i et forhold. Så er man bare ikke voksen nok i min verden. 

Håber du træffer det rette valg hvorvidt du vil blive sammen med ham eller ej. Men føl godt efter indeni. 

Jeg prøvede at tilgive og det tog lang tid hvor jeg mistede mere og mere af mig selv. Lut til dit hjerte

Anmeld Citér

1. december 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Har opdaget at min kæreste har skrevet til andre piger. Piger han har haft sex med før vi mødtes. Har konfronteret ham med det og han kan godt se at det var forkert. En af pigerne han havde skrevet til til tilbød han at "hjælpe" hende nu hun ikke så nogen for tide. Og ellers er det smukke og du er dejlig osv til de andre. 

Jeg er så såret. Kan ikke glemme det. 

Jeg er også gravid snart i uge 30 så mine hormoner gør det ikke bedre 

Han siger han aldrig har været mig utro men kan jeg virkelig stole på det. Øv jeg er så trist. 

Jeg Er en kvinde der tolererer meget men min mand skulle aldrig skrive sådan til en anden kvinde oh slet ikke en x.. 

Anmeld Citér

1. december 2016

Anonym

Jeg har selv prøvet det også som gravid.. Jeg så også en forandring i min kæreste og faldt ud af han skrev med især en kvinde på den måde.

Godtroende som jeg var troede jeg på at han sagde det bare var for sjov. DET skulle jeg aldrig have gjort for han var mig utro med samme kvinde under det meste af min graviditet. 

Det der mest af alt får mine alarmklokker til at ringe er at du skriver han har forandret sig. Havde du intet mærket på ham ville jeg nok have troet ham, MEN når han samtidig har forandret sig så ringer klokkerne sgu hos mig desværre. Om han er utro ved jeg ikke. Men det er dog et af de mest klassiske tegn på utroskab. 

Du skriver også han har tilbudt sig til en af pigerne og igen HER er et tydeligt tegn. Og en ting er at han skriver søde og dejlige men at han tilbyder hende sig selv DET ER utroskab. 

Nu ved han du kigger i telefonen, så næste skridt er jo desværre bare at han sletter sms og samtaler ( HVIS han skjuler noget) 

Om du kan stole på ham? lige nu ville jeg sige nej men det betyder ikke at det ikke kan ske i fremtiden, men det kræver han er ærlig og at I arbejder for det. 

Mit råd vil være at du passer godt på dig selv. Og uanset hvad så er der jo noget galt i jeres forhold når han skriver sådan til andre så selv hvis han ikke er utro så skal I have en god snak og måske noget hjælp til at få belyst problemerne og løst dem.

Anmeld Citér

2. december 2016

Linkaa

Øv et fjols

Præcis sådan nogle ting kan jeg slet ikke tolerere. Jeg ville ikke kunne stole på min kæreste/mand hvis han gjorde sådan. Og slet ikke som gravid med en krop i forandring og udsigt til et helt nyt liv... 

Personligt ville jeg give ham en time-out og bede ham tage et andet sted hen og tænke sig grundigt om.

Jeg har selv stået alene fra graviditet til den første var 5 1/2 år og det kan man sagtens med et godt netværk

Du skal virkelig ikke beholde ham for illusionens skyld

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.