er vildt forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. december 2016

nico3

den 17/11-16 havde jeg en meget positiv ægløsningstest, som forventet da det var min frugtbare periode. 

den 27/11-16 oplevede jeg at der var lyserødt/brunligt udflåd på papiret efter toilet besøg, og det var der også den 28/11. hvilket undre mig da jeg først forventer mens imellem 2-4/12.

jeg har testet de sidste par dage med valmed g-test, men de giver kun skyggestreger ca. 10-15min efter jeg har taget den. så det kan jeg jo ikke bruge til noget.

jeg tager så en g-test og en ægløsningstest nu her i dag, og der er ikke rigtig noget på g-testen. men ægløsningstesten er næsten positiv, og det burde den ikke når min mens skulle komme imellem 2-4/12

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2016

FHR

nico3 skriver:

den 17/11-16 havde jeg en meget positiv ægløsningstest, som forventet da det var min frugtbare periode. 

den 27/11-16 oplevede jeg at der var lyserødt/brunligt udflåd på papiret efter toilet besøg, og det var der også den 28/11. hvilket undre mig da jeg først forventer mens imellem 2-4/12.

jeg har testet de sidste par dage med valmed g-test, men de giver kun skyggestreger ca. 10-15min efter jeg har taget den. så det kan jeg jo ikke bruge til noget.

jeg tager så en g-test og en ægløsningstest nu her i dag, og der er ikke rigtig noget på g-testen. men ægløsningstesten er næsten positiv, og det burde den ikke når min mens skulle komme imellem 2-4/12

Der er ikke noget der hedder næsten positiv. Din ÆL test er negativ, i min optik. 

Det er helt normalt at ÆL test kan se sådan ud flere gange i igennem ens cyklus. Den kan svinge meget i styrken, og det har intet at sige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.