Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger Jeg blev insimineret for 10 dage siden og dermed 12 dage siden jeg tog ægløsningsprøjten.. Der står på indlægssedlen at hcg'en fra ægløsningsprøjten er ude af kroppen i løbet af 10 dage. Nu står jeg så på 12 dagen med en positiv test (er 3+3 hvis jeg er gravid). Ka jeg mon være så heldig at det er lykkedes denne gang ? Nogen med erfaringer på det punkt ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger Jeg blev insimineret for 10 dage siden og dermed 12 dage siden jeg tog ægløsningsprøjten.. Der står på indlægssedlen at hcg'en fra ægløsningsprøjten er ude af kroppen i løbet af 10 dage. Nu står jeg så på 12 dagen med en positiv test (er 3+3 hvis jeg er gravid). Ka jeg mon være så heldig at det er lykkedes denne gang ? Nogen med erfaringer på det punkt ?
Slet ingen der har prøvet noget lignende ?
Det kan sagtens være æl sprøjten. Jeg testede selv svagt positiv 14-15 dage efter æl sprøjten.
se om den bliver mere positiv de næste dage, krydser for dig
Anonym skriver: Det kan sagtens være æl sprøjten. Jeg testede selv svagt positiv 14-15 dage efter æl sprøjten. se om den bliver mere positiv de næste dage, krydser for dig
Var du gravid da du testede svag positiv de 14-15 dage efter æl sprøjten eller var den falsk positiv ?
Mange tak, håååber virkelig os den er der denne gang, det er 3 og sidste UIU-H
Anonym skriver: Var du gravid da du testede svag positiv de 14-15 dage efter æl sprøjten eller var den falsk positiv ? Mange tak, håååber virkelig os den er der denne gang, det er 3 og sidste UIU-H
Ja alle 6 gange var den svagt positiv og var ikke gravid, blødte altid 16 dage efter iui. Nogen er længere tid om at få det ud af kroppen.
Anonym skriver: Ja alle 6 gange var den svagt positiv og var ikke gravid, blødte altid 16 dage efter iui. Nogen er længere tid om at få det ud af kroppen.
Ja okay. Må nok bare væbne mig med tålmodighed
Jeg testede positiv 12 dage efter ægløsnings sprøjten og hver dag frem til blodprøven, og jeg er gravid så krydser fingre for du også har et positivt resultat med din positive test
Miss LT skriver: Jeg testede positiv 12 dage efter ægløsnings sprøjten og hver dag frem til blodprøven, og jeg er gravid så krydser fingre for du også har et positivt resultat med din positive test
Eejj hvor godt Var din test os svag positiv ligesom min ? Tusind tak for svar
Anonym skriver: Eejj hvor godt Var din test os svag positiv ligesom min ? Tusind tak for svar
Jeps min første var tilsvarende din blev lidt mere tydelig for hver dag, men stoppede med at teste efter blodprøven havde sagt ok, for ikke at stresse mig selv
Hvordan er det gået med blodprøven?
Jeg testede 8 dage efter inseminering, for at tjekke om sprøjten var ude, og det var den. Testede så igen 13 dage efter, og der var den svagt positiv. Nu 18 dage efter inseminering er den bragende positiv, så der er vist ikke længere tvivl om at jeg er blevet gravid Så bliv ved med at teste, det kan sagtens være, at det virkelig er fordi den er positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128