Erfaringer med menstruation eller pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2016

Anonym trådstarter

Hej
For et par cyklusser siden begyndte jeg at tage min temperatur hver morgen.
tempersturen faldt på DAGEN min menstruation startede - og har været meget regelmæssig på det punkt.
Nu her hvor vi er pegyndt på projekt baby, er jeg meget i tvivl!
Min menstruation skal først starte tirsdag i næste uge. Jeg plejer at have lidt pletblødning inden, hvilket jeg nu er tvivl om, hvorvidt det er det jeg har nu. For i bindet er det brunt, men når jeg er på toilet er det rødt som menstruation (undskyld for mulige ubehagelige detaljer for sarte sjæle). Men min temperatur er ikke faldet. Og jeg synes bestemt ikke det plejer at være så voldsomt, når jeg pletbløder.
Jeg ved, at temperaturen kan falde nogle dage efter ægløsning hvis der er sket en befrugtning, men det har jeg ikke oplevet.
Er der nogle der har nogle erfaringer med dette?
For jeg ved jo der er noget der hedder implantationsblødning, men aner ikke hvor voldsomt det er?

Håber I har noget erfaring at dele ud af
Hilsen den utålmodige ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Baby2017

Hejsa. 

Har ikke erfaring med implationsblødning, men den første måned vi var igang med bp begyndte jeg også at pletbløde ret lang tid før forventet mens og havde også implationsblødning i tankerne,  men det var opstart til mens som et par dage senere meldte sin ankomst. 

Min cyklus var ellers meget stabil på 28 dage men lige den måned var den kun 24 dage,  så ens krop kan virkelig bare drille og det er så skide træls når man bare gerne vil være gravid

Næste måned vi prøvede udeblev mens og jeg havde læst et sted at man med en våd vatpind kunne tjekke om der skulle være blod deroppe,  så sådan cirka fra 3+2 til 5+0 gik jeg og tjekkede hver gang jeg var på wc,  men intet blod for der var jo gevinst

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Det du oplevede den første måned lyder godt nok som det jeg oplever nu �� 

Men man håber bare så meget, at man kan se spøgelser nogle gange ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.