Tidlige graviditetstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2016

Anonym trådstarter

Hvor tidligt har I kunne teste positiv for graviditet?

Hvor tidligt fik I symptomer på graviditet og hvilke?

Er det overhovedet muligt at have symptomer på graviditet under en uge efter befrugtning, altså i uge 3?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

BE86

Jeg testede positiv 3+2. 

Jeg havde allerede ømme bryster der hvor jeg havde æl og jeg havde ømt underliv. 

Så jeg vil sige det er muligt at have symptomer allerede ved æl.

Anmeld Citér

30. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hvor tidligt har I kunne teste positiv for graviditet?

Hvor tidligt fik I symptomer på graviditet og hvilke?

Er det overhovedet muligt at have symptomer på graviditet under en uge efter befrugtning, altså i uge 3?

Mange kan teste positivt allerede 3+

Nogen mener at kunne mærke symptomer samme dag som befrugtningen. Men tror altså mest det handler om bevidstheden og ønsket om at blive gravid der gør at man mærker og forbinder alt med evt graviditet. 

Jeg selv prøvede ikke at blive gravid og mærkede heller intet. Jeg prøvede bare at teste da jeg gik over tid. Var 5+3 før jeg kunne teste svagt positiv. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym

Jeg havde ømme bryster ved æl, men frem til at jeg kunne teste blev de bare ømmere og ømmere. Så havde det på fornemmelsen inden jeg så stregen 

Anmeld Citér

30. november 2016

Pianisten

Jeg testede negativ 3+5. Testede først positiv 4+3, og testede kun fordi jeg dagen før havde fået kvalme over thaimad Det var mit første symptom

Anmeld Citér

2. december 2016

CC79

Havde symptomer 10 dage før jeg kunne teste så ja det kan man sagtens og sådan har jeg oplevet det i 3 ud af 5 graviditeter. Så testede også før tid og fik svagt positiv. Det kom jo ikke bag på mig men det var rart at få bekræftet det ikke var indbilding.

Det kan man jo nemt tro hvis man virkelig tænker meget over at blive gravid og det kan det jo også være. Men jo det kan sagtens være muligt for nogen at opleve meget tidlige symptomer på en tidligt spirende graviditet..

Anmeld Citér

2. december 2016

Nel

Her får du lige et svar fra en der ikke prøvede at blive gravid. Jeg tror (men siger ikke at det absolut er sådan) at psyken kan gøre meget, at tanken eller håbet om graviditeten kan gøre at man mærker ting som værende pga. af den.

Jeg testede meget tydeligt positivt lige omkring uge 5, pga. udebleven mens. Jeg havde ikke testet før.  Jeg kunne absolut intet mærke, hverken før eller resten af uge 5, plus start 6. Det var kun den positive test som overbeviste mig om at jeg måtte være gravid. Fra midten af uge 6 fik jeg så kvalme og dårlig mave, så der blev det lidt mere virkeligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.