Er der nogen der har en skulder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

ønskebørn74

Ved ikke hvad jeg skal synes eller gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Ved ikke hvad jeg skal synes eller gøre???

Nogen.... Hjælp...

Anmeld

4. oktober 2009

sarahb

med hensyn til hvad?

Anmeld

4. oktober 2009

ønskebørn74

med hensyn til hvad?

HAR LIGE VÆRET I BYEN... MIN MAND DÍSSEDE MIG OG SYNES JEG VAR FOR MEGET... HJÆLPSOM SOM JEG PLEJER AT VÆRE... ELSKER AT VÆRE GLAD OG GØRE ANDRE GLADE... MEN EFTER AT VEJE SÅ MEGET MERE SYNES HAN IKKE DET ER CHARMERENDE SOM FØR DA JEG VAR SLANK OG SKØN... NU TAGER HAN DET SOM AT FEDTE OG ØNSKEDE HVERKEN AT DANSE ELLER VÆRE SAMMEN,,, PRØVER AT TABE MIG OG HAR TABT OVER 25 KG... MEN DET HVIRKER IKKE TIL AT VÆRE NOK... JEG FØLER AT HAN IKKE RESPECTERER MIG MERE...

Anmeld

4. oktober 2009

ønskebørn74

med hensyn til hvad?

VED DEN FØDSELSDAG VI VAR TIL, VAR DER OGSÅ 2 IRANSKE MÆND. DE SYNES DET VAR SJOVT AT JEG FORSTÅR DERRES SPROG KAN LAVE DERES MAD OG KENDER SÅ MEGET TIL DERES KULTUR. MIN DANSKE MAND OG JEG HAR VÆRET SAMMEN I 11 ÅR MEN INDEN DA VAR JEG I 8½ ÅR SAMMEN MED EN IRANSK MAND OG DET KAN HAN IKKE SNUPPE.. SYNES DET ER SVÆRT AT DÆMPE MIN INTERESSE FOR ANDRE KULTURER OG VED IKKE HVA D JEG SKAL GØRE FOR AT AFLEDE HAM SÅ HAN IKKE BLIVER SÅ JALOUX OG VRED AT HAN OPFØRER SIG PÅ DEN MÅDE??? GIVER DET MENING HVAD JEG SKRIVER????

Anmeld

4. oktober 2009

ønskebørn74

sarahb skriver:

med hensyn til hvad?

HOV DET SKAL FOR ØVRIGT SIGES. AT ÅRSAGEN TIL AT VI BEGYNDTE AT TALE OM DISSE TING ER AT VI FANDT UD AF AT JEG HAR GÅET I SKOLE MED DEN ENES SØSTER...

Anmeld

4. oktober 2009

sarahb

han disser dig og synes du er for meget, men alligevel er han jaloux...
Han burde støtte dig og være glad for at du har tabt dig 25 kg og er glad og har energi igen, det er fordig i harprøvet at få barn du har taget på-

Undskyld mig men fuck hvor ville jeg gå amok.. det kan han bare ikk tillade sig.. han burderespektre dig og stå ved dig side.. han er jo nærmest flov over dig.
Og når man ikk kan være sig selv i en ægteskab så ringer alarm klokkerne!!

ihh hvor r det synd for dig

Anmeld

4. oktober 2009

charlottekri

sådan en mand fortjener du bare slet ikke!!! hvis han ikke kan bruge dig som du er, så er han simpelthen ikke værd at samle på!! jeg ved godt at det kan være super svært når man har været sammen så lang tid, men det lader til at han ikke har den ringeste respekt for dig mere, og det har du ikke fortjent!! han er da en nar!!
undskyld hvis jeg er for direkte, men er det virkelig ham du ønsker at få børn med???
håber ikke at jeg har været for ligefrem og håber at i finder ud af tingene
knuz

Anmeld

4. oktober 2009

anna-jonas

Puhhh.....................det gør ondt, når man føler sig dårligt behandlet, især af en man skulle forestille sig, at være elsket af.
Jeg synes at du skal sætte dig ned med din mand, og få lagt kortene på bordet. Fortæl ham hvordan du føler, og hvor såret du er. Hvis han siger at du overreagere (som han sikkert synes), så må du igen fortælle ham, hvordan det fik dig til at føle, at han ikke gad dig til den fest. Spørg ham direkte om han har et problem med din vægt?? Eller om det bare er det faktum, at du er glad og morer dig??
Synes du skal tænke dig godt om, og gøre op med dig selv, hvad du ønsker at byde dig selv. Hvad så hvis i får en baby, og han stadig behandler dig uden respekt??
Du skal huske at bare fordi en mand vil have en............................er det ikke sikkert man bare skal sige ja tak.......................og så finde sig i alt muligt skidt.

Mange knus mette

Anmeld

4. oktober 2009

Lone Jakobsen

åh jeg bliver helt vred og harm når jeg læser dit indlæg.
hvordan kan han både afvise dig og samtidig være jaloux. handler det måske lidt om at han er for jaloux til at ku tænke klart?
jalousi er en meget stærk følelse og den kan virkelig tage magten over en. men det er så op til dig at finde ud af....helt indeni...hvor meget du vil finde dig i, og så sætte grænsen så klart at han ikke er i tvivl.
hvis du ikke er meget tydelig med hvad du vil acceptere.... ja så vil han rykke din grænse indtil du ikke selv kan huske hvor den gik.
sender dig et stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.