Hjælp mig med opklaring!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2016

CK13

Godmorgen

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind.

Jeg aner ikke hvor langt henne jeg skulle være, hvis jeg overhovedet er noget. Jeg tog i mandags aften en ægløsningstest, for første gang i denne cyklus. (Det er 6 uger siden jeg har haft mens, men vi har haft brug for en pause, netop pga. utilregnelig cyklus)..

Den var mega positiv, så vi tog også en graviditets, fordi jeg normalt kan mærke ægløsningen og har slet ikke tegn på den..  Vi begge kunne se noget på graviditetstesten.. 

Nu tog vi så en gravidtetstest fra Lidl der er spejl blank og en ægløsningstest der stadig er positiv! hvad fanden sker der? 

Hjælp os med opklaring!!! 

De 2 øverste er ægløsnings /gravidtestest fra mandag aften, de 2 nederste er ægløsning /gravidtest fa i dag og den i negativ er fra gravidtetstesten mandag aften. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Liv_86

Du kan ikke sammenligne de to graviditet teste når det ikke er samme mærke. 

Men der er klart noget på første graviditets test

Anmeld Citér

30. november 2016

CK13

Liv_86 skriver:

Du kan ikke sammenligne de to graviditet teste når det ikke er samme mærke. 

Men der er klart noget på første graviditets test

Mange tak for dit svar! Kan man ikke det? Troede at en graviditetstest bare var en graviditetstest  

Efter 10 måneders prøven og 1 ufrivillig abort i sommers er vi ved at blive skøre.

Jeg har ikke flere strimmelteste, det var en rest. Men jeg har bestilt nogle nye her nu over nettet, så vi kan teste fredag morgen igen. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Liv_86

CK13 skriver:

Mange tak for dit svar! Kan man ikke det? Troede at en graviditetstest bare var en graviditetstest  

Efter 10 måneders prøven og 1 ufrivillig abort i sommers er vi ved at blive skøre.

Jeg har ikke flere strimmelteste, det var en rest. Men jeg har bestilt nogle nye her nu over nettet, så vi kan teste fredag morgen igen. 

Nej det kan man ikke. Nogle teste kan måle lavere HCG end andre og vil derfor være tydeligere end dem der skal have mere HCG for at kunne måle. 

Anmeld Citér

30. november 2016

CK13

Liv_86 skriver:

Nej det kan man ikke. Nogle teste kan måle lavere HCG end andre og vil derfor være tydeligere end dem der skal have mere HCG for at kunne måle. 

Okay mange tak for svar.

Jeg mener bare at både Lidl og strimmelteste måler ned til 25 

måske jeg bare ikke er gravid så.. Men ja, må jo Vente og se..

Anmeld Citér

30. november 2016

MiniMe2005

Graviditetstestene er helt negative i mine øjne, desværre.

Men det ser da ud til, at du har ægløsning, så jeg ville da hoppe på manden i stedet ;-)

Anmeld Citér

30. november 2016

CK13

MiniMe2005 skriver:

Graviditetstestene er helt negative i mine øjne, desværre.

Men det ser da ud til, at du har ægløsning, så jeg ville da hoppe på manden i stedet ;-)

Tak for tilbagemeldning

der er dog en streg irl. En lille lyserød en der ikke er til at tage fejl af. 

Jeg har heller ikke kunne teste så positiv på en ægløsningstest før. Når den har været positiv har den kun lige været lige så kraftigt også har den kun været det i få timer.. Fandeme irriterende. Men jeg må bare afvente og se

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.