Køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2016

Nikoline123

hej nogen der har forsøgt sig mht at forsøge at blive gravid med et bestemt køn, personligt synes jeg bare det er fantastisk at få en lille ny men kan også godt følge at man gerne vil have en pige hvis man har et par drenge i forvejen fx, nogen der har nogle erfaringer?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2016

Mo9ca

Paulinerubio skriver:

hej nogen der har forsøgt sig mht at forsøge at blive gravid med et bestemt køn, personligt synes jeg bare det er fantastisk at få en lille ny men kan også godt følge at man gerne vil have en pige hvis man har et par drenge i forvejen fx, nogen der har nogle erfaringer?? 

Min søster havde held med at få to piger efter at have fået to drenge. Hende og hendes mand var sammen hver anden dag indtil 4 dage inden ægløsning. Hun har fået at vide at pige sædceller overlever længere oppe i skeden end drenge sædceller. Derfor mener hun, at ved at være sammen højest 4 dage inden ægløsning så øger man chancen for en pige. Hvis man derimod ønsker en dreng, så skal man være sammen hver 4. dag og gerne dagen inden ægløsning.

Vi har selv to drenge og venter en pige denne gang. Men vi har været igennem 3 sa'er i mellem 2. og 3. baby, så vi har været fløjtende ligeglade med hvad det blev denne gang, bare det blev en sund og rask lille baby. Så vi har ikke forsøgt os med nogen "metode". 

Mvh. M

Anmeld Citér

6. december 2016

Nikoline123

Mo9ca skriver:

Min søster havde held med at få to piger efter at have fået to drenge. Hende og hendes mand var sammen hver anden dag indtil 4 dage inden ægløsning. Hun har fået at vide at pige sædceller overlever længere oppe i skeden end drenge sædceller. Derfor mener hun, at ved at være sammen højest 4 dage inden ægløsning så øger man chancen for en pige. Hvis man derimod ønsker en dreng, så skal man være sammen hver 4. dag og gerne dagen inden ægløsning.

Vi har selv to drenge og venter en pige denne gang. Men vi har været igennem 3 sa'er i mellem 2. og 3. baby, så vi har været fløjtende ligeglade med hvad det blev denne gang, bare det blev en sund og rask lille baby. Så vi har ikke forsøgt os med nogen "metode". 

Mvh. M

Så hvis en pige gerne tidligt i cyklus ikke kan det være for tidligt efter mens . Ved ikke helt hvornår ægl ligger taak ��

Anmeld Citér

30. december 2016

Nikoline123

Mo9ca skriver:

Mvh. M

Hej igen jeg havde mens start d 7 ca før jeg fik spiral ud nu havde jeg det så den 12 dec og har forsøgt med æglæsningstest synes det svært at se men tror det falder den 26 der er streger tydeligst, mm hvornår så sammen og hvad hvis Man er d 16 de kan jo godt overleve en 8 dage kh 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.