Jeg er faldet for min eks, igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2016

Anonym trådstarter

Ja det er lige hvad jeg er.. 
Det er snart 2 år siden at vi gik fra hinanden, og jeg har efterfølgende været i et seriøst forhold, der gik i stykker efter 10 mdr. 

Min eks og jeg har gjort meget for at samarbejde godt omkring vores barn, og da de sårede følelser havde lagt sig lidt begyndte vi at blive rigtig gode venner. Vi skriver/snakker med hinanden om alt muligt, og har gerne en video samtale 1-2 gange om ugen (sammen med vores barn)men ses ikke udover når vores barn skal hjem til ham, og så hvert år til barnets fødselsdag. 

Her på det seneste er det som om der er sket noget i vores forhold. Jeg tænker mere og mere på ham, og kan mærke den der spirrende fornemmelse af kærlighed der kommer krybende tilbage. Vi har også aftalt at han skal komme på besøg en weekend (udover det almindelige samvær), og så skal vi lavet noget samme alle 3. - På hans intiativ.
Da vi gik fra hinanden, var det pga forskellige fremtidsønsker, og ikke pga svigt, eller tabte følelser. 

Men nu er vi begge kommet til et sted hvor vi faktisk vil nogenlunde det samme. Det eneste det sådan "skræmmer" mig er den meget store afstand, der er mellem os. Jeg bor tæt på begge vores familier, og har ikke lyst til at flytte i den nærmeste fremtid. - Han bor 5 timers kørsel herfra, hovedsageligt pga et job. 

Åh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved ikke engang hvad jeg vil med det her opslag. Havde bare lige brug for at lufte ud...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2016

Anonym

Jeg havde nok taget springet og lagt følelserne ud på bordet hvis det er ham du vil have. 

Så kan det være du får et positivt svar tilbage og så kan i Jo så snakke om fremtidsplanerne sammen. 

Hvis du får et negativt svar, så har du forsøgt og det er bedre end at aldrig gøre noget ved sine følelser og sidde tilbage og fortryde man ikke gjorde noget.

jeg er klar på DO IT

ALT HELD OG LYKKE MED DET

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym

Hej

Jeg forstå så godt dine følelser. Er der selv bare lidt anderledes situration. 

Hvor gammel er jeres barn? 

Er der ikke mulighed for at han kan finde job tæt på dig måske? Nu skriver du ikke hvilken landsdel i er fra. 

Jeg ville måske også prøve at stikke lidt til ham og høre om hvor vidt han måske føler lidt det samme som du gør. 

Ved godt det kan være svært. Men det hele værd hvis det betyder i kan finde sammen igen

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym

Hej

Er der ikke mulighed for at han kan finde job tæt på dig måske? Nu skriver du ikke hvilken landsdel i er fra. 

Jeg ville måske også prøve at stikke lidt til ham og høre om hvor vidt han måske føler lidt det samme som du gør. 

Ved godt det kan være svært. Men det hele værd hvis det betyder i kan finde sammen igen

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Vores barn er knap 3 år. Vi gik fra hinanden kort før den første fødselsdag. 

"Desværre" er han i en branche der ikke er særligt udbredt her i DK, så han har ikke rigtig mulighed for at arbejde i nærheden af hvor jeg bor. Og i hans nuværende job har han mulighed for at arbejde sig op til drømmejobbet.

Vi har halvt i sjov snakket lidt om flere børn. Vores barn snakker meget om babyer, og om at den bedste legekammerat har fået en lillesøster, og vi synes egentlig begge to at det snart ville var dejligt at der kom en lillebror/søster ind i billedet. 

Han har helt utvetydigt sagt at han ville ønske at vores barn får helsøskende, altså at vi sammen får et barn mere. Så jeg tænker at det må være noget der? 

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vores barn er knap 3 år. Vi gik fra hinanden kort før den første fødselsdag. 

"Desværre" er han i en branche der ikke er særligt udbredt her i DK, så han har ikke rigtig mulighed for at arbejde i nærheden af hvor jeg bor. Og i hans nuværende job har han mulighed for at arbejde sig op til drømmejobbet.

Vi har halvt i sjov snakket lidt om flere børn. Vores barn snakker meget om babyer, og om at den bedste legekammerat har fået en lillesøster, og vi synes egentlig begge to at det snart ville var dejligt at der kom en lillebror/søster ind i billedet. 

Han har helt utvetydigt sagt at han ville ønske at vores barn får helsøskende, altså at vi sammen får et barn mere. Så jeg tænker at det må være noget der? 

Syntes du skal snalle med ham, og høre om han måske føler det samme. Også nu han snakker om helsøskende osv. Og så må i jo se på måske et kompromis ang boligforholdene. Det kan jo være i kan få det til at fungere og får det godt sammen �� 

Min datter ønsker sig også en lillebror. Desværre mistede jeg lille bror/søster for nogle uger siden

Men vil da sige go for it. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.