Gå fra hinanden i december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
11 svar
17 synes godt om
29. november 2016

Anonym trådstarter

Vi har 1 barn sammen, men vi fungere ikke længere sammen. 

Det har i lang tid været forkert, og nu har jeg fået nok. 

Vi har rigtig mange problemer i forhold til løgne, kommunikation og generel opførsel og opdragelse. 

Jeg vil gerne flytte, og skal have vores barn med, men nu er det snart juletid, og jeg vil ikke have, at vores barn skal få en dårlig jul.

Tænker at det er bedst at vente, til det nye år.

Hvad havde i gjort. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2016

Abracadabra

Jeg havde talt med min mand om, at parforholdet skulle slutte og om, hvordan vi gjorde det bedst muligt. Så havde jeg opsøgte en familievejleder eller parterapeut til optimering af samarbejdet omkring barnet og opløsning af familien.

Om det er før eller efter jul er mindre vigtigt, det er vigtigt at det bliver gjort godt og pænt og respektfuldt.

Anmeld Citér

29. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Vi har 1 barn sammen, men vi fungere ikke længere sammen. 

Det har i lang tid været forkert, og nu har jeg fået nok. 

Vi har rigtig mange problemer i forhold til løgne, kommunikation og generel opførsel og opdragelse. 

Jeg vil gerne flytte, og skal have vores barn med, men nu er det snart juletid, og jeg vil ikke have, at vores barn skal få en dårlig jul.

Tænker at det er bedst at vente, til det nye år.

Hvad havde i gjort. 

Hvor gammel er barnet? 

Enig med ovenstående. Det vigtigste er at det bliver gjort på en ordentlig og respektiv måde så i kommer ud af det som venner og ikke fjender

Anmeld Citér

29. november 2016

MiniMe2005

Enig med de andre. Sørg for Guds skyld at gøre det pænt og ordentligt! Det er langt vigtigere end tidspunktet.

Mine forældre gik fra hinanden i slutningen af november, og den første jul var da ikke særlig rar eller sjov (de gjorde det så heller ikke på en særlig god måde), men det er altså ikke, fordi jeg sidder hver jul og tænker over det. Og jeg elsker julen ligeså meget nu, som da jeg var barn :-)

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg havde talt med min mand om, at parforholdet skulle slutte og om, hvordan vi gjorde det bedst muligt. Så havde jeg opsøgte en familievejleder eller parterapeut til optimering af samarbejdet omkring barnet og opløsning af familien.

Om det er før eller efter jul er mindre vigtigt, det er vigtigt at det bliver gjort godt og pænt og respektfuldt.

Vi er ikke enige om at det skal slutte, men vi er enige om, at det skal gøres ordentligt. 

Vi skal kunne snakke sammen, og vores barn kommer i første række.  

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvor gammel er barnet? 

Enig med ovenstående. Det vigtigste er at det bliver gjort på en ordentlig og respektiv måde så i kommer ud af det som venner og ikke fjender

Han er 3 år.

Vi er ikke enige om at det skal slutte, men vi er enige om, at det skal gøres ordentligt. 

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Enig med de andre. Sørg for Guds skyld at gøre det pænt og ordentligt! Det er langt vigtigere end tidspunktet.

Mine forældre gik fra hinanden i slutningen af november, og den første jul var da ikke særlig rar eller sjov (de gjorde det så heller ikke på en særlig god måde), men det er altså ikke, fordi jeg sidder hver jul og tænker over det. Og jeg elsker julen ligeså meget nu, som da jeg var barn :-)

Er også meget enig i det.

Vi er enige i at det skal gøres ordentligt ø, og om det bliver før eller efter jul, så skal vi holde julen og nytåret sammen.

Anmeld Citér

29. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Han er 3 år.

Okay. Skal ikke gøre mig til børnepsykolog. Men tror ikke at det gør nogen forskel om i går fra hinanden nu op til jul eller efter jul. Tvivler på ar han vil sammenkæde jeres brud med julen fremover. Det er han for lille til hvis det er det du er bange for 

Anmeld Citér

29. november 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Okay. Skal ikke gøre mig til børnepsykolog. Men tror ikke at det gør nogen forskel om i går fra hinanden nu op til jul eller efter jul. Tvivler på ar han vil sammenkæde jeres brud med julen fremover. Det er han for lille til hvis det er det du er bange for 

Det nu også, for at denne jul skal blive god. 

Han glæder sig så meget, og er bange for, at han skal blive skuffet.

Anmeld Citér

29. november 2016

Rauw

Selv om i går fra hinanden nu hvilket i i mine øjne sagtens kan, jul eller ej, så er chancen for at en af jer får en lejlighed inden jul vel ret lille, og så er der vel ingen grund til at forvirre sådan en lille en med voksen snak om at mor og får ikke er kærester mere. Vent med at fortælle det til en af jer får en anden bolig. Og så bare nyd julen som venner. Min erfaring er at hvis både mor og far er glade så er børnene det også, uanset om man er kærester eller ej. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.