Lidt billigere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

ekzunz

Jeg fandt lige de her ting, som jeg synes er et godt alternativ til de forholdsvis dyre ting fra Specialkøbmanden.

Der hvor der står "indgår i samme produktgruppe" er der et sæt med 4 stk. modellerværktøj. De er da super - og billige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

qp

4. oktober 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg fandt lige de her ting, som jeg synes er et godt alternativ til de forholdsvis dyre ting fra Specialkøbmanden.

Der hvor der står "indgår i samme produktgruppe" er der et sæt med 4 stk. modellerværktøj. De er da super - og billige...

Ja ja det vil vi da gerne kigge på, hvis altså vi må få linket hehe..

Anmeld

4. oktober 2009

ekzunz

4. oktober 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=049908

Man kan jo ikke huske det hele vel..... 

nåååh det var dem... dem har jeg faktisk  men jeg bruger dem til mit modellervoks....

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså de er fine  Men jeg vil lede efter nogen med lidt flere forskellige

Derudover købte jeg jo et glas med det der appelsin-koncentrat ting... DET skal jeg prøve at lave efter  Så skal jeg nok sige om det lykkes, for så er det jo også LIDT eller meget billigere

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Altså de er fine  Men jeg vil lede efter nogen med lidt flere forskellige

Derudover købte jeg jo et glas med det der appelsin-koncentrat ting... DET skal jeg prøve at lave efter  Så skal jeg nok sige om det lykkes, for så er det jo også LIDT eller meget billigere

hvordan bliver det billigere at putte appelsin pasta i smørcremen zafir????

Og hvordan helvede får vi lavet en smørcreme der har konsistens som den hun havde der, for det havde min af chokolade bestemt ikke....

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

hvordan bliver det billigere at putte appelsin pasta i smørcremen zafir????

Og hvordan helvede får vi lavet en smørcreme der har konsistens som den hun havde der, for det havde min af chokolade bestemt ikke....

Altså fordi den der lille bitte bøtte appelsin-pasta kostede 35 kr!! HAHA... Hvis man nu kan lave en meget større bøtte for en tyver?.. Så er det jo kanon!

Jeg tror bare det blir pisket rigtig meget for det første og for det andet er der jo bare masser af tilsætningstoffer i det der præ-fabrikeret halløj der..

Anmeld

4. oktober 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Altså fordi den der lille bitte bøtte appelsin-pasta kostede 35 kr!! HAHA... Hvis man nu kan lave en meget større bøtte for en tyver?.. Så er det jo kanon!

Jeg tror bare det blir pisket rigtig meget for det første og for det andet er der jo bare masser af tilsætningstoffer i det der præ-fabrikeret halløj der..

ja det præfabrikerede, synes jeg også bare var en klam klam tanke.... det var meget smørret synes jeg....

Nåååårh du ville selv lave appelsinpasta... det er smaaaart.... Måske du skulle prøve dig med en masse forskelligt, og selv blive kage-kone-butiksindehaver hehe....

Anmeld

4. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

ja det præfabrikerede, synes jeg også bare var en klam klam tanke.... det var meget smørret synes jeg....

Nåååårh du ville selv lave appelsinpasta... det er smaaaart.... Måske du skulle prøve dig med en masse forskelligt, og selv blive kage-kone-butiksindehaver hehe....

AAAAAAAAh...  Jeg har sku ikke tid til OGSÅ at være bagekone-butik-indehaver hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.