Meget klar slim efter formodet ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.371 visninger
8 svar
7 synes godt om
28. november 2016

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg håber i kan hjælpe mig.. 

Jeg fik i sidste uge ægløsnings udflåd, man kunne strække langt imellem fingrene. Der var noget hvidt i udflådet, som der plejer at være, når jeg har ægløsning. Siden da har jeg haft noget helt klart, gennemsigtigt udflåd.

og RIGTIG meget af det.. Har jeg ikke haft ægløsning endnu eller hvad sker der? 

Jeg har ikke taget ægløsningstest, da vi holder en pause med det, da jeg ikke orkede det længere.. Synes bare det er mærkeligt at jeg nu snart har haft virkelig meget udflåd, sammenlagt i næsten 1 uge.. 

Først ægløsningsudflåd, også helt klart, glat og gennemsigtigt slim - fredag, lørdag, søndag og i dag.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2016

CC79

Oplevede samme forvirring sidste gang jeg planlagde graviditet. Da ægløsningsudflåddet var der var jeg slet ik i tvivl og dagene efter forblev det gennemsigtigt dog ikke så elastisk som ægløsningsudflåddet. Det forvirrede mig dog for tænkte så om jeg alligevel havde taget fejl. I tiden op til jeg kunne teste for graviditet ændrede det sig så igen til at blive helt hvidt og en del af det. Sådan er det så forblevet efter jeg kunne teste positivt. Så tror bare det ser sådan ud i tiden efter ægløsningen uanset hvad og forskellen kan ses i hvor strækbart og elastisk det virker selvom det jo stadig er klistret i det. Håber det bedste for jer.

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Oplevede samme forvirring sidste gang jeg planlagde graviditet. Da ægløsningsudflåddet var der var jeg slet ik i tvivl og dagene efter forblev det gennemsigtigt dog ikke så elastisk som ægløsningsudflåddet. Det forvirrede mig dog for tænkte så om jeg alligevel havde taget fejl. I tiden op til jeg kunne teste for graviditet ændrede det sig så igen til at blive helt hvidt og en del af det. Sådan er det så forblevet efter jeg kunne teste positivt. Så tror bare det ser sådan ud i tiden efter ægløsningen uanset hvad og forskellen kan ses i hvor strækbart og elastisk det virker selvom det jo stadig er klistret i det. Håber det bedste for jer.

Okay 

Jeg har bare aldrig oplevet det før efter ægløsning - vi har prøvet i 10 mdr.

Det her var HELT gennemsigtigt, mega meget af det, og det var også elastisk.. Men ja, nu må vi se om jeg får mens 

Anmeld Citér

7. december 2016

CC79

Anonym skriver:

Okay 

Jeg har bare aldrig oplevet det før efter ægløsning - vi har prøvet i 10 mdr.

Det her var HELT gennemsigtigt, mega meget af det, og det var også elastisk.. Men ja, nu må vi se om jeg får mens 

Det blir spænende. Du må endelig skrive hvad der sker.. Krydser fingre..

Anmeld Citér

8. december 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Det blir spænende. Du må endelig skrive hvad der sker.. Krydser fingre..

Hej du 

Hvor er du sød  efter 1 abort i sommers og mislykkedes forsøg hele tiden, så orker man sgu snart ikke mere  Jeg testede her til aften fordi jeg ikke orkede en skuffelse i morgen på min fridag. Testen er alligvel altid negativ, så kendte svaret.

Den var også negativ her til aften.. er nok 3+4, er ikke helt sikker, men det er også ligegyldigt. Det var heller ikke denne gang - så må vi se næste år 

Anmeld Citér

9. december 2016

CC79

Hej du 

Hvor er du sød  efter 1 abort i sommers og mislykkedes forsøg hele tiden, så orker man sgu snart ikke mere  Jeg testede her til aften fordi jeg ikke orkede en skuffelse i morgen på min fridag. Testen er alligvel altid negativ, så kendte svaret.

Den var også negativ her til aften.. er nok 3+4, er ikke helt sikker, men det er også ligegyldigt. Det var heller ikke denne gang - så må vi se næste år 

Årh hvor jeg føler med dig.. Har selv oplevet en abort 2 dage før 12 uge og derefter ville det bare ik lykkes. Det er så hårdt og man bliver så træt fordi det fylder alting. Vi valgte at holde to mdrs pause vor vi ik forsøgte for at få det lidt på afstand og da vi så gik igang igen var den der. Men det er sindsygt hårdt når man står midt i det og nøj hvor jeg føler med dig. Må heldet snart tilsmile jer og ja der er ingen nemme råd når man er idet. Kan ik sige så meget andet end jeg håber for jer at ønsket bliver opfyldt i det nye år. Dog ka du jo ik vide dig helt sikker før mens kommer. Nogen gange ka man først teste positiv efter 5 uge og nogen slet ik før de ramer 4 uge. Det kommer jo også an på hvornår befrugtningen er sket og derfra skal der vist gå 14 dage før kroppen ved den er gravid. Men ja ingen falske forhåbninger men håbet lever jo altid indtil ens mens afkræfter det.

Anmeld Citér

9. december 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Årh hvor jeg føler med dig.. Har selv oplevet en abort 2 dage før 12 uge og derefter ville det bare ik lykkes. Det er så hårdt og man bliver så træt fordi det fylder alting. Vi valgte at holde to mdrs pause vor vi ik forsøgte for at få det lidt på afstand og da vi så gik igang igen var den der. Men det er sindsygt hårdt når man står midt i det og nøj hvor jeg føler med dig. Må heldet snart tilsmile jer og ja der er ingen nemme råd når man er idet. Kan ik sige så meget andet end jeg håber for jer at ønsket bliver opfyldt i det nye år. Dog ka du jo ik vide dig helt sikker før mens kommer. Nogen gange ka man først teste positiv efter 5 uge og nogen slet ik før de ramer 4 uge. Det kommer jo også an på hvornår befrugtningen er sket og derfra skal der vist gå 14 dage før kroppen ved den er gravid. Men ja ingen falske forhåbninger men håbet lever jo altid indtil ens mens afkræfter det.

Tak  Gud hvor lyder det forfærdeligt... hold kæft man, det er bare ikke sjovt... Ufrivillig abort ønsker jeg ikke for selv min værste fjende 

Vi har også lige holdt næsten 2 måneders pause, fordi vi heller ikke orkede mere. Vi gik i gang og fandt ud af, at jeg faktisk har haft ægløsning, så nu venter vi bare på mens og på at vi kan komme i gang igen  Vi går først "rigtig i gang" til næste år eller hvad man siger  så håber vi på lykken der. Det er så hårdt når alle omkring en bliver gravide og man selv kæmper en kamp og der ikke sker en skid.. 

Ja altså denne cyklus har jeg opgivet af flere årsager, så jeg venter bare på at vi kan komme i gang igen  men tak 

Anmeld Citér

9. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Hej du 

Rolig nu, ved 3+4 er det langt fra alle som kan teste positiv.

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Rolig nu, ved 3+4 er det langt fra alle som kan teste positiv.

Nej men jeg kender min krop godt efterhånden, og ved at jeg ikke er gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.