Anonym skriver:
Min kære dreng blev 1 år i fredags. Vi fejrede hans fødselsdag, og om aftenen lå han fra det ene øjeblik til det andet, ramt af omgangssyge.. Alle der var med til fødselsdagen ligger ramt - det er godt nok noget smitsomt noget da.. Nu er hans opkastninger stoppet, men han har nu lidt voldsom diarre, er der noget jeg kan give ham for muligvis at lindre det lidt? Hvad skal jeg være opmærksom på? Har give ham banan, men han vil helst ikke spise så meget.. Må man give dem lidt vand med kartoffelmel i? Det giver jeg jo mig selv, men det ved jeg ikke om de må få ..
Hans fødder er meget hvide? Kan det være noget? Han virker ellers frisk nok, og får væske i ham.
Undskyld mine mange spørgsmål, men efter såda n nogle dage her er man bare ret brugt
Tillykke med fødselsdagen. :-)
det er en skrækkelig sygdom. Vi ligger også ramt herhjemme. Dog uden opkastninger men med meget tynd mave.
Jeg giver havregrød med most banan i og a38 og så drikke han mælk, æblejuice og vand.
Ved ikke om du må komme kartoffelmel i. Det har jeg aldrig hørt om før :-)
mht fødderne må jeg være dig svar skyldig. Ved ikke om det kan have en sammenhæng. Men sørg for han får væske. Og værd opmærksom på at han ikke ændre adfærd. Altså at han har god kontakt osv.
God bedring med ham og husk at han skal have normal afføring i 24 timer før han må komme i institution :-)
Anmeld
Citér