Hvad pokker sker der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning i fredags, og min mand og jeg var sammen både torsdag og fredag. Jeg blødte en lille smule frisk blod fredag, men har læst at det kan man godt gøre når man har ægløsning.

I dag har jeg så blødt hele dagen... friskt blod, men ikke mere end et trusseindlæg har kunnet tage. Nogen der har prøvet noget lignende? Gætter på jeg ikke er blevet gravid når jeg bløder lidt nu. Et evt befrugtet æg ville vel ikke kunne blive derinde og sætte sig fast når jeg bløder?

Skal lige siges at jeg har lidt af pletblødninger i flere år, ifølge læge og gynækolog er der ikke noget galt, det er bare "hormonelle forstyrrelser"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen?? 

Anmeld Citér

28. november 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning i fredags, og min mand og jeg var sammen både torsdag og fredag. Jeg blødte en lille smule frisk blod fredag, men har læst at det kan man godt gøre når man har ægløsning.

I dag har jeg så blødt hele dagen... friskt blod, men ikke mere end et trusseindlæg har kunnet tage. Nogen der har prøvet noget lignende? Gætter på jeg ikke er blevet gravid når jeg bløder lidt nu. Et evt befrugtet æg ville vel ikke kunne blive derinde og sætte sig fast når jeg bløder?

Skal lige siges at jeg har lidt af pletblødninger i flere år, ifølge læge og gynækolog er der ikke noget galt, det er bare "hormonelle forstyrrelser"

Kontaktblødning, hormonforstyrrelser og skrøbelige slimhinder, det er helt normalt at opleve det i perioder i sit liv.

Du kan godt blive gravid alligevel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.