blødning 3+1-2????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
3 synes godt om
27. november 2016

nico3

sagen er den at jeg lige har været på toilettet og opdaget at jeg havde lidt brunligt/rødligt udflåd, men jeg forventer først mens omkring 2-4/12.

min ægløsningtest var positiv torsdag den 17/11, så det er da lidt for tidligt at begynde at bløde eller hvad??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det kan være ægget der har sat sig fast, det kan godt give en lille blødning. I begge mine graviditeter har jeg haft blødning ca 8 dage efter befrugtning. 

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

28. november 2016

nico3

Det kan være ægget der har sat sig fast, det kan godt give en lille blødning. I begge mine graviditeter har jeg haft blødning ca 8 dage efter befrugtning. 

Krydser fingre for dig 

jeg bløder heller ikke i dag, og jeg kunne ikke lade vær med at teste. Det var svært at fange den på billede, men der er en meget svag ekstra streg. Dog er det en valmed test, så ved godt at der ingen garanti er for at den er eller bliver mere positiv.

Anmeld Citér

28. november 2016

nico3

28. november 2016

Muhmi

nico3 skriver:

jeg bløder heller ikke i dag, og jeg kunne ikke lade vær med at teste. Det var svært at fange den på billede, men der er en meget svag ekstra streg. Dog er det en valmed test, så ved godt at der ingen garanti er for at den er eller bliver mere positiv.

"Dog er det en valmed test"

Der er da ingenting galt med valmed tests?  I mine øjne er de de bedste tests man kan få

Anmeld Citér

28. november 2016

nico3

Muhmi skriver:

"Dog er det en valmed test"

Der er da ingenting galt med valmed tests?  I mine øjne er de de bedste tests man kan få

jeg synes bare at jeg tit har set at mange får skyggestreger med dem. Men jeg tester de næste par dage og håber på at det udvikler sig

Anmeld Citér

28. november 2016

Muhmi

nico3 skriver:

jeg synes bare at jeg tit har set at mange får skyggestreger med dem. Men jeg tester de næste par dage og håber på at det udvikler sig

Mange får skyggestreger med dem fordi de lader testen ligge for længe og så ser de der hvor der skulle have været en streg.. Jeg har primært kun brugt valmed tests og der har aldrig været en streg hvor der ikke var en graviditet der udløste den streg

Men glæder mig til opdatering

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.