Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er fem finansøkonomstuderende fra EA Dania Hobro, der skriver semesterprojekt om salg af bolig i forbindelse med skilsmisse. Vi søger personer der er blevet skilt i alderen 30-40 år, som har måtte sælge bolig i forbindelse med skilsmisse. Spørgeskemaet er anonymt, og besvarelserne vil kun blive brugt til internt brug.
(klik på nedenstående link for at deltage) https://www.surveymonkey.com/r/WRJWHJD
På forhånd tak.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilMalou skriver:
Hejsa
Jeg lurede lige på spørgeskemaet jeg kan ikke udfylde det da jeg ikke er skilt, men må man spørge om noget?
Hvorfor er det relevant om man bruger briller?
Håber i får en masse svar
Troldemommi skriver: Hejsa Jeg lurede lige på spørgeskemaet jeg kan ikke udfylde det da jeg ikke er skilt, men må man spørge om noget? Hvorfor er det relevant om man bruger briller? Håber i får en masse svar
Det er et rigtig godt spørgsmål.
Det er simpelthen en del af vores opgaveformulering fra skolen side. Vi håber på, at finde relevansen hen af vejen.
MorTilMalou skriver: Det er et rigtig godt spørgsmål. Det er simpelthen en del af vores opgaveformulering fra skolen side. Vi håber på, at finde relevansen hen af vejen.
Okay Jeg undrede mig bare
Troldemommi skriver: Okay Jeg undrede mig bare
Det kan jeg også sagtens forstå!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128