Nogen som har prøvet dettr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2016

Anonym trådstarter

Natten til lørdag vågnede jeg ved små niv og stik i underlivet. Og inde for få sekunder stod jeg på alle fire og havde ondt i hele understellet. Røven (anus) maven, lænden. Det varede ca en 30 min. Det var værre end mine veer jeg havde med min datter.

Dagen efter havde jeg virkelig ond i anus og kunne ikke sidde ned. 

Snakkede med lægen som.sagde det lød som ligamentsmerter men er kun lige komme til test dagen. 

Jeg er bare super nervøs for hvad det kunne være. Så er der nogen herinde som har prøvet sådan en tur og som måske kan fortælle mig der intet er at være nervøs for. 

Efter smerterne kom der øget udflåd som i rigtig meget.

Nogen som har prøvet og kan fortæl hvad lægen sagde det var til jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

LeneKE

Mente han at det var ligamentsmerter og du er ikke gravid (eller i hvert fald kun måske?) 

Det synes jeg lyder mærkeligt... Hvordan har du det nu? Har du spist noget du ikke plejer og det så simpelthen bare er luft i maven/mavekramper? Det har jeg prøvet et par gange og det kan gøre så hjernedødt ondt, men jeg har været okay igen nogle timer senere... 

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Mente han at det var ligamentsmerter og du er ikke gravid (eller i hvert fald kun måske?) 

Det synes jeg lyder mærkeligt... Hvordan har du det nu? Har du spist noget du ikke plejer og det så simpelthen bare er luft i maven/mavekramper? Det har jeg prøvet et par gange og det kan gøre så hjernedødt ondt, men jeg har været okay igen nogle timer senere... 

Han sagde det jeg beskrev det var ligamentsmerter og sagde så til ham at jeg slet ikke ved endnu om jeg er gravid, så sagde han at han syntes jeg skulle skynde mig at teste for ud fra hvad jeg beskrev vil han tro jeg er. Men tester først tirsdag. 

Nej har spist og drukket som jeg plejer. 

Har det fint nu, lidt ubehag hvis jeg trykker på maven osv.

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym

Det lyder som når jeg har slem forstoppelse

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder som når jeg har slem forstoppelse

Der er bare det at jeg ikke har forstoppelse  

Anmeld Citér

27. november 2016

Guldlok88

Anonym skriver:

Der er bare det at jeg ikke har forstoppelse  

Det lyder også som når jeg havde ligamentsmerter da jeg var gravid.. 

Men der findes forskellige slags forstoppelser.. Det behøver ikke at være når man ikke kan komme af med det.. 

Anmeld Citér

27. november 2016

Anpau

Anonym skriver:

Natten til lørdag vågnede jeg ved små niv og stik i underlivet. Og inde for få sekunder stod jeg på alle fire og havde ondt i hele understellet. Røven (anus) maven, lænden. Det varede ca en 30 min. Det var værre end mine veer jeg havde med min datter.

Snakkede med lægen som.sagde det lød som ligamentsmerter men er kun lige komme til test dagen. 

Jeg er bare super nervøs for hvad det kunne være. Så er der nogen herinde som har prøvet sådan en tur og som måske kan fortælle mig der intet er at være nervøs for. 

Det kunne lyde som en GUL, men hvis fu ikke engang er nået til testdag endnu, så ved jeg ikke om det kan være det, da det ofte sker mellem uge 6-8. 

Men da jeg havde en GUL, havde jeg smerter som du beskriver. Det føltes rent ud sagt, som om der var en der jagede en hånd op i mig og hev alle indvolde ud af mig. Mine smerter var dog så store, at jeg straks ringede til skadestuen. 

Har du taget en positiv graviditetstest?

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Underlivskramper !! sådan som du beskriver det, så lyder det fuldstændig som de smerter jeg jævnligt har.

det er virkeligt frygteligt, men der er ingen løsning eller egentlig behandling mod det. prøv at Google muskelkramper i underlivet.

jeg døjer med det i perioder både dag og nat og ind imellem har jeg så spændte muskler i skeden at det gør ondt at gå. jeg har nogle øvelser jeg laver og går til fys når det er værst.

For mig sider myoserne mest i min venstre side af underlivet og ja det gør nas i anus når det er værst. 

Få en henvisning til fys hvis det forsætter.

Anmeld Citér

27. november 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Det lyder som dengang jeg havde underlivskramper. Det gjorde ondt i en halv time, overvejede virkelig om jeg skulle ringe til vagtlægen, men så gik det bare i sig selv igen. Var lidt øm et par dage efter. Havde du sex fredag aften? 

Anmeld Citér

28. november 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det lyder som dengang jeg havde underlivskramper. Det gjorde ondt i en halv time, overvejede virkelig om jeg skulle ringe til vagtlægen, men så gik det bare i sig selv igen. Var lidt øm et par dage efter. Havde du sex fredag aften? 

Nej det 14 dage siden jeg sidst fik noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.