Olier til maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. november 2016

Mille1210

Kunne godt tænke mig at begynde at smøre en olie på min gravide mave, er der nogle der kender en god, eller kan anbefale en de selv bruger/har brugt ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

MorTil3+

Mille1210 skriver:

Kunne godt tænke mig at begynde at smøre en olie på min gravide mave, er der nogle der kender en god, eller kan anbefale en de selv bruger/har brugt ☺️

Jeg brugte bio Oil ved alle mine graviditeter. Om jeg har været heldig eller om den har hjulpet ved jeg så ikke, men har ikke et eneste strækmærke. Og jeg er meget tynd og tog 20+ på i alle graviditeter.

Anmeld Citér

27. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg brugte osse bio oil både morgen og aften i min første graviditet tog  30kg på og jeg er tynd og fik ikke et eneste strækmærke 

Jeg var enormt dårlig til at få det brugt morgen og aften i min nr 2  graviditet og der fik jeg så 7 strækmærker på sidebenene rigtig øv 

Jeg startede allerede fra uge 12 med at smøre første gang 

Anmeld Citér

27. november 2016

Aristocats

Rudolph Care Body Balm er fantastisk 

(Ellers kan helt almindelig kokosolie (helst øko) eller afrikansk shea butter også bruges)

Anmeld Citér

27. november 2016

Aristocats

Og så vil jeg gerne anbefale ikke at bruge bio Oil. Jeg ville aldrig smørre det på min gravide mave med alt det skidt der er i. 

Anmeld Citér

27. november 2016

Liv_86

Jeg bruger bare ganske almindelig mandel eller kokusolie. 

Men det er dine gener der afgør om du får strækmærker eller ej. Men derudover er det rart at få smurt sin mave når den virkelig begynder at strække sig og klø

Anmeld Citér

27. november 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Mandelolie er super godt! 

Anmeld Citér

27. november 2016

Falk43

Mandelolie fra urtehuset .. sørg for at der ikke er alt muligt eller mindst muligt tilsætning i 

Anmeld Citér

27. november 2016

Mille1210

tak for svar! prøver en mandel olie. bare en helt alminde en? Et mærke, er helt på bar bund hvor jeg skal shoppe det henne? 

Anmeld Citér

27. november 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det har altså absolut ingen effekt ift strækmærker som dannes nede i underhuden. Det er kun gener og selvfølgelig vægt/mave forøgelse der afgør det. 

Ville helt klar begrænse det eller finde noget så rent og naturligt som muligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.