Gravid 7+4 bløder er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2016

Anonym trådstarter

God aften, 

Jeg har et spørsmål til jer der enten er eller har været gravide. 

Jeg er i uge 7+4 er idag begyndt at bløde, ser næsten ud som mens. Jeg har ingen smerter og har læst at dette kan skyldes et blodkar der er sprunget, eller også kan det være fordi det er tidspunktet for hvornår min mens skulle være kommet.  

Jeg har tid til scanning 6/12 og håber alt er ok. Men har ikke været gravid før. Er der nogen der har nogle bud på om jeg skal være bekymret ? 

Tak på forhånd for hjælpen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2016

lilledittemor

Anonym skriver:

God aften, 

Jeg er i uge 7+4 er idag begyndt at bløde, ser næsten ud som mens. Jeg har ingen smerter og har læst at dette kan skyldes et blodkar der er sprunget, eller også kan det være fordi det er tidspunktet for hvornår min mens skulle være kommet.  

Jeg har tid til scanning 6/12 og håber alt er ok. Men har ikke været gravid før. Er der nogen der har nogle bud på om jeg skal være bekymret ? 

Hvis du bløder kraftigt, så vil jeg ikke tro at det bare er et sprunget blodkar - desværre. Men der er selvfølgelig chance for at det er "mens" blødning 

Så længe du ikke har smerter, så behøver det ikke at være negativt 

Jeg krydser fingre for det bedste. 

Anmeld Citér

27. november 2016

Baby2017

Jeg blødte 7+1, 10+2 og 16+4, dog var det ikke mens agtigt men bare sådan at da jeg tørrede mig var det frisk blod at par tørringer og derefter gik der et døgn med en smule brunt/gammelt blod,  men ikke noget vildt,  så hvis du bløder som en mens og det bliver ved ville jeg måske snakke med lægen,  men så længe der ikke er smerter er det et godt tegn

Anmeld Citér

27. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

God aften, 

Oplevede det samme og har en sund og rask dreng på 16 mdr. Ville ikke bekymre mig :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.