Langsommelig proces

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2016

Mig1988

Jeg synes virkelig det er svært for tiden. 

Oktober 2015 smed vi p-pillerne. Der gik et par måneder før end cyklus indfandt sig. 

D 19. januar 2016 kunne vi sætte til datoen for graviditetsstart. 

D. 18 marts ringer jeg hele Nordsjælland rundt i håbet om en akut tid til gynækologen da der var blødning med brune klatter og vi vidste noget var galt, selvom de hos 1813 sagde at alt var normalt og jeg skulle lade være med at tænke sådan. 

Der er efterfølgende påskeferie hos samtlige gynækologer i hele Nordsjælland ��

Vi tager på privatscanningsklinik 21/3 og finder ud af at vi skulle have været i 9. Uge men desværre så var der ingen hjerterytme og det var ligeledes kun en størrelse på ca 6+3. Vi blev vist ind i et lokale hvor man ikke kunne tænde for lyset og sad der mens der blev ringet til et hospital. Her fik man arrangeret at vi dukkede op dagen efter kl 8. 

Her konstateredes det samme. Desværre skulle jeg op 2 gange da overlægen jo lige skulle godkende og erkende at det var den rigtige diagnose. Det var en missed abortion. Jeg fik en medicinsk abort hjemme. Det gik fredeligt og det viste sig også at alt ikke var kommet ud men det kom den efterfølgende menstruation. 

Da jeg kom til scanningen fik jer en ung turnuslæge der aldrig havde indstillet systemet tidligere så skærmen var helt sort. Der måtte tilkaldes ekstra folk. 

Blodprøverne viste sig efterfølgende at alt gik ned som det skulle.

Alle sagde i marts at det nok skulle komme hurtigt men da der i juli blev ved med at være kontaktblødning undersøges jeg for livmoderhalskræft, også her rammes vi af ferie da det kommer ind i sommerferien men vi er heldige at en enkelt vil tage os ind. Det viser sig at der er en infektion, det behandles med antibiotika. 

I august er der fortsat kontakt blødning og vi finder ud af at det skyldes manglende ægløsning. 

Det løses ved pergotime og ovitrelle i august og blodprøven viser at det virker. 

Der sker dog stadigvæk intet. 

I september gentages forsøget også uden succes. Oktober rammer vi selvfølgelig efterårsferien samtidig med menstruationen så hvis ikke jeg havde skiftet til en ny gynækolog skulle vi have ventet. Min mands sædkvalitet er virkelig god og stærk. 

Oktober gav heller intet. Mit stofskifte mm. Er som det skal være alt er testet også æggelederne. Cyklus har siden august været på 26 dage.

November prøver vi så med menopur men uden ovitrelle. Min ægløsning har dog på 19.-20. Dagen endnu ikke været der. Jeg kommer derfor til gynækologen igen på 23.dagen og her kan vi konstatere at sen har været der. MEn der var ingen positive ægløsningstest.

I dag på 25. Dagen har jeg så blødning, sådan en svag opstart af menstruationen ikke med klumper eller andet og jeg hr også stramninger. Ergo må mens. Være kommet.

Jeg skal derfor til gyn. I den kommende uge, hvor vi skal finde ud af hvordan vi kommer videre her fra.  

Vi er ved at give op, i forhold til arbejdet kan jeg jo heller ikke blive ved. Det tærer på alle kræfterne og alle omkring os har babyer eller venter sig. Det er ekstremt hårdt. Jeg tror snart ikke på det vil lykkes. Overvejer om vi bare skal droppe tankerne, jeg behøver jo ikke starte på p-piller igen, der kommer jo alligevel intet. �� 

Jeg har drømt om det siden jeg var 18år og nu er manden endelig med på det og så er det dette kaos. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

Mig1988

Fra april til oktober ændrede jeg min livsstil, med daglige løbeture i starten på rulleskøjter fra 5-10 km og fra juli har det været alm. Løb på ml 3-20 km hver gang. 

Det har resulteret i et vægttab fra 81-65,7 kg. Jeg er blevet gladere og har kun pga hormonerne der giver træthed, fået mere energi. Det er tilfredsstillende

Anmeld Citér

26. november 2016

Bak

Mig1988 skriver:

Fra april til oktober ændrede jeg min livsstil, med daglige løbeture i starten på rulleskøjter fra 5-10 km og fra juli har det været alm. Løb på ml 3-20 km hver gang. 

Det har resulteret i et vægttab fra 81-65,7 kg. Jeg er blevet gladere og har kun pga hormonerne der giver træthed, fået mere energi. Det er tilfredsstillende

Sikke et flot vægttab! Meget imponerende

Jeg ville bare sige, at jeg føler med dig. Det må være så hårdt at gå igennem det. Hæng i, det skal nok lykkes! 

Anmeld Citér

26. november 2016

Mig1988

Bak skriver:

Sikke et flot vægttab! Meget imponerende

Jeg ville bare sige, at jeg føler med dig. Det må være så hårdt at gå igennem det. Hæng i, det skal nok lykkes! 

Tak. Det er desværre svært at bevare troen. Gyn. Siger at det skal lykkes når der tidligere har været gevinst uden det dog blev til noget i sidste ende især Fordi manden er noget ud over det sædvanlige ifølge hende. Han sprænger alle skalaer siger hun. Det er så træls at vide at det kunne lykkes men at den abort fuckededet hele op.

Anmeld Citér

27. november 2016

Mig1988

Meget underligt i dag er blødningen næsten væk. Det havde helt sikkert menstruationsstyrke i går.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.