Ekspert til hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
13 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2016

FHR

Hej tøser, 

bliver nødtil at høre herinde, da men læge åbenbart ikke vil sammerarbejde. 

Mine g-tests er svagt "positive" Jeg fik taget blodprøve, og svaret fra min læge var at jeg ikke var gravid og HCG var på 0.

Det kan jeg så se er løgn på sundhed.dk! 

Der står < 1,0. Jeg kan godt se jeg ikke kan være gravid da det er for lavt. Men kunne det være grunden til at testene er positive? Og hvad betyder det? 

Vil gerne have den dumme menstruation kommet! Men ingen tegn på det 

nogen der har nogen ide? Eller kan forklare hvad det betyder? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Anonym

Det lille tegn foran 1,0 betyder mindre end 1, hvilket ligeså godt kunne være nul. Så mener ikke at din læge har løjet. 

Det er ikke til at sige, om der har været en bio, der har givet dig svagt positive teste, men der er desværre ikke noget nu. Bedre held næste gang 

Anmeld Citér

30. november 2016

Falk43

<1,0 er  =0 ...

jeg tænker at det er vanskeligt at måle en HCG  på under 25  på en test i håndkøb -

Anmeld Citér

30. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Det lille tegn foran 1,0 betyder mindre end 1, hvilket ligeså godt kunne være nul. Så mener ikke at din læge har løjet. 

Det er ikke til at sige, om der har været en bio, der har givet dig svagt positive teste, men der er desværre ikke noget nu. Bedre held næste gang 

Tusind tak for dit svar, kan jeg godt se hvis det er sådan det skal aflæses 

tro også det har været en bio. Jeg havde ÆL i torsdag, så nu må vi se hvad der sker. 

Anmeld Citér

30. november 2016

FHR

Falk43 skriver:

<1,0 er  =0 ...

jeg tænker at det er vanskeligt at måle en HCG  på under 25  på en test i håndkøb -

Tak for dit svar 

kan ikke forklare hvordan det kan lade sige gøre, men HCG var i hvert fald 0, og testene var svagt positive (se mit billedet)

Anmeld Citér

30. november 2016

Abracadabra

FHR skriver:

Hej tøser, 

bliver nødtil at høre herinde, da men læge åbenbart ikke vil sammerarbejde. 

Mine g-tests er svagt "positive" Jeg fik taget blodprøve, og svaret fra min læge var at jeg ikke var gravid og HCG var på 0.

Det kan jeg så se er løgn på sundhed.dk! 

Der står < 1,0. Jeg kan godt se jeg ikke kan være gravid da det er for lavt. Men kunne det være grunden til at testene er positive? Og hvad betyder det? 

Vil gerne have den dumme menstruation kommet! Men ingen tegn på det 

nogen der har nogen ide? Eller kan forklare hvad det betyder? 

Du kan ikke have været gravid. Hcg er umåleligt lavt, og hvis du har lavet en positiv test indenfor den sidste uge, er testen 'i stykker'. Hcg falder ikke så hurtigt.

Anmeld Citér

30. november 2016

Swhc

Kan stregen være en skyggestreg? Umiddelbart ser der ikke ud til at være farve i den. Har du prøvet at lave farverne negative? 

Anmeld Citér

30. november 2016

FHR

Abracadabra skriver:

Du kan ikke have været gravid. Hcg er umåleligt lavt, og hvis du har lavet en positiv test indenfor den sidste uge, er testen 'i stykker'. Hcg falder ikke så hurtigt.

Hej, 

tak for din besked. 

Jeg godt klar over jeg ikke er gravid. Jeg tog i 1 1/2 uge test, hvor der var en streg nr 2 på dem alle. Tog til lægen, og blodprøven var negativ. 

Jeg lavede tråden da jeg så på sundhed.dk at der stod <1,0. Og ville høre om det var derfor der måske kunne komme to streger. Har fået svaret at det betyder 0. 

I tråden står der også jeg er klar over at jeg ikke er gravid, hvis du læste det 

Anmeld Citér

30. november 2016

FHR

Swhc skriver:

Kan stregen være en skyggestreg? Umiddelbart ser der ikke ud til at være farve i den. Har du prøvet at lave farverne negative? 

Altså da jeg havde den i hånden, synes jeg bestemt at der var farve i stregen. Og alle de andre tests så også sådan ud, så det er ikke kun den ene. 

Hvad betyder: 

har du prøvet at lave farverne negative? 

Anmeld Citér

30. november 2016

Swhc

Her er farverne gjort negative. Jeg er ikke selv så skarp i det, er der nogen der kan se om der er farve i teststregen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.