Hvor stor chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
10 svar
4 synes godt om
26. november 2016

Anonym trådstarter

Hvor stor er chancen for at jeg begynder at bløde i morgen når testen ser sådan ud samt min Clearblue fertilitetsmonitor har sagt "gravid"?

jeg testede positiv 3+2 og er idag 3+6. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

HPH

Anonym skriver:

Hvor stor er chancen for at jeg begynder at bløde i morgen når testen ser sådan ud samt min Clearblue fertilitetsmonitor har sagt "gravid"?

jeg testede positiv 3+2 og er idag 3+6. 

Jeg tror da du er gravid, tillykke med det 

Anmeld Citér

26. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Jeg tror da du er gravid, tillykke med det 

Det tænker jeg jo også selv. Men jeg er bare så bange for at begynde at bløde og det så bliver skyllet med ud. 

Så derfor spørger jeg hvor stor chancen for at jeg begynder at bløde er

Anmeld Citér

26. november 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er der ingen der kan svare dig på. Men 15-25% af alle opdagede graviditeter ender i spontan abort.

Tillykke! 

Anmeld Citér

26. november 2016

CC79

Alt afhængig af din alder er der mellem 10-35% risiko for abort. Man siger at ca. hver 5. graviditet ender som en abort. Nogen vender det så og siger at hvis en kvinde oplever at være gravid fem gange så vil hun miste en ad gangene. Det er selvfølgelig forbundet med tilfældigheder hvordan den slags rammer. Jeg kender en der har 4 børn og aldrig har oplevet en abort. Personligt er jeg nu gravid for femte gang med termin om 4 mdr og oplevede i min anden graviditet en spontan abort. Så den med en ud af fem gange har passet her. Men altså jeg kender alt for godt uroen og jeg har selv været bange for at miste i hver eneste graviditet og selvom man kommer over 12 uge bliver man ved med at være urolig. Der er bekymringer hele tiden også når man mærker liv for intet er jo sikkert og sådan fortsætter forældreskabet for livstid. Men forstår godt dine tanker og håber de fakta om abort i % virker besvarende på dit spørgsmål. Og tillykke med graviditeten og håber det bedste.

Anmeld Citér

26. november 2016

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Alt afhængig af din alder er der mellem 10-35% risiko for abort. Man siger at ca. hver 5. graviditet ender som en abort. Nogen vender det så og siger at hvis en kvinde oplever at være gravid fem gange så vil hun miste en ad gangene. Det er selvfølgelig forbundet med tilfældigheder hvordan den slags rammer. Jeg kender en der har 4 børn og aldrig har oplevet en abort. Personligt er jeg nu gravid for femte gang med termin om 4 mdr og oplevede i min anden graviditet en spontan abort. Så den med en ud af fem gange har passet her. Men altså jeg kender alt for godt uroen og jeg har selv været bange for at miste i hver eneste graviditet og selvom man kommer over 12 uge bliver man ved med at være urolig. Der er bekymringer hele tiden også når man mærker liv for intet er jo sikkert og sådan fortsætter forældreskabet for livstid. Men forstår godt dine tanker og håber de fakta om abort i % virker besvarende på dit spørgsmål. Og tillykke med graviditeten og håber det bedste.

Tusind tak. 

Jeg må prøve at nyde det. �� Jeg er 30 og har en datter fra 12. 

Jeg fangede desværre en bio i september men denne gang har jeg kunne få positive test siden 3+2 som bare er blevet tydeligere for hver dag. 

Så mon ikke den hænger fast. Jeg håber. ❤️

Anmeld Citér

26. november 2016

HPH

Det tænker jeg jo også selv. Men jeg er bare så bange for at begynde at bløde og det så bliver skyllet med ud. 

Så derfor spørger jeg hvor stor chancen for at jeg begynder at bløde er

Altså det bliver ikke skyllet med ud, med mindre din krop afstøder det. Gør den det er det jo som regel fordi der er noget galt med fostret.

nogle bløder flere gange under en graviditet uden det har betydning.

jeg blødte selv i min sidste graviditet, det viste sig dog desværre at fostret var dødt og sad i æggelederen og måtte opereres ud, så selvom jeg blødte var det ikke 'skyllet ud'.

men chancerne for at alt er ok er jo meget større end risikoen for at nogetver galt 

Anmeld Citér

27. november 2016

ErDetSnartNU

Altså, der er jo ingen, der kan garantere dig for, at du får din menstruation, men hvis du ikke vil have barnet er det jo bare om at komme til lægen så hurtigt son muligt for at snakke om de forskellige muligheder for at få fosteret fjernet

Anmeld Citér

27. november 2016

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Altså, der er jo ingen, der kan garantere dig for, at du får din menstruation, men hvis du ikke vil have barnet er det jo bare om at komme til lægen så hurtigt son muligt for at snakke om de forskellige muligheder for at få fosteret fjernet

Hvorfor tror du at jeg ikke vil have det? 

Det er slet ikke det jeg er ude i. 

Jeg spørger hvor stor chance for mens kommer fordi det netop ikke skal komme. 

Men fordi jeg er bange for at mens dukker op. 

Anmeld Citér

27. november 2016

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Hvorfor tror du at jeg ikke vil have det? 

Det er slet ikke det jeg er ude i. 

Jeg spørger hvor stor chance for mens kommer fordi det netop ikke skal komme. 

Men fordi jeg er bange for at mens dukker op. 

Fordi du skriver "chance for menstruation"'i stedet for "risiko for menstruation". Og der er jo jævnligt folk som skriver, fordi de er bange for at være blevet gravide, så jeg troede, at du var en af dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.