Tidlig gravid og nervøs: Ikke tegn hver dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2016

CDi

Hej allesammen,

Jeg er meget tidligt gravid, og har ikke vist det i ret mange dage. Jeg er vist 4+4 i dag. Jeg har, inden jeg vidste at jeg var gravid, haft mange menstruationslignende smerter hver dag og næsten konstant, været tissetrængende, følt niv i maven og været ekstremt træt.

Nu er alle symptomerne pludselig forsvundet, bortset fra at min mave fortsat er oppustet... Og det gør mig nervøs!

Er der nogle som kan fortælle at det er helt normalt, at tegnene pludselig forsvinder? Jeg ved jo godt, at de sagtens kan komme igen, men jeg kommer godt nok til at overtolke alle små ændringer der sker i min krop, fordi jeg er så nervøs for, at noget ikke går som det skal.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2016

komodo

Jeg havde ingen fysiske symptomer andet end manglende mens indtil uge 12-15 stykker glæd dig over at du ikke er plaget og tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

26. november 2016

Nel

Jeg mærkede absolut intet i starten, jeg fik først kvalme og ubehag i uge 6+3 ish. Det forsvandt så omkring uge 8 og siden da har jeg næsten intet mærket overhovedet.  (jeg er uge 17 nu, og mærker kun at min mave nu begynder at vokse)

Så det skal du slet ikke bekymre dig om, det SÅ forskelligt hvordan kroppen reagerer og det har intet af gøre med hvordan fosteret har det. (vedmindre man har kraftige smerter og bløder meget)

Anmeld Citér

26. november 2016

CC79

Altså i denne her graviditet oplevede jeg at ha rigtigt mange symptomer fra befrugtning indtil 3 uge. I uge 4 og 5 mærkede jeg ikke det store men så i uge 6 begyndte kvalme og opkastninger som først er aftaget da jeg nåede uge 20. Så det kan sagtens komme igen men forstår bestemt godt din uro. Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

27. november 2016

Pianisten

Jeg mærkede heller ikke noget som helst før 6+. Men da fik jeg også kvalme og træthed for fuld skrue. Det stilnede af omkring 10+ og har ingen symptomer haft siden overhovedet Er 14+3 nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.