Orgasme i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ja det lyder måske lidt underligt, men jeg tog en lur på sofaen i eftermiddag, og jeg drømte at jeg var sammen med en mand i en svømming pool, og jeg vågnede ved at jeg fik en form for orgasme..

Jeg tror det har noget og gøre med at jeg ikke har haft sex med min kæreste efter at vi fandt ud af at jeg var gravid.. Jeg tør simpelthen ikke dyrke sex med ham da jeg er bange for at den ender i en abort..

Ja jeg ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med det her, men havde bare brug for at fortælle det, for jeg føler ikke rigtig jeg kan fortælle det til min kæreste..

det  hare jeg sgu også prøvet når jeg har haft frække drømme og det ved min mand godt...men drømmene er så som regel også om ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ja det lyder måske lidt underligt, men jeg tog en lur på sofaen i eftermiddag, og jeg drømte at jeg var sammen med en mand i en svømming pool, og jeg vågnede ved at jeg fik en form for orgasme..

Jeg tror det har noget og gøre med at jeg ikke har haft sex med min kæreste efter at vi fandt ud af at jeg var gravid.. Jeg tør simpelthen ikke dyrke sex med ham da jeg er bange for at den ender i en abort..

Ja jeg ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med det her, men havde bare brug for at fortælle det, for jeg føler ikke rigtig jeg kan fortælle det til min kæreste..

det  hare jeg sgu også prøvet når jeg har haft frække drømme og det ved min mand godt...men drømmene er så som regel også om ham

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Anmeld

4. oktober 2009

oo

okay, det er jo bare helt åndssvagt at Lottegabriellas indlæg kommer igen 12 gange efter hinanden

apropo orgasme i drømme, så fik jeg selv en i nat og det var efter en runde med Hr. afdøde Patrick Swayze i hans storhedstid. hvilket er VILDT spøjst, for jeg har aldrig syntes han var lækker agtig...men æh...det gør jeg så nu

Anmeld

4. oktober 2009

Miaka

Ja, det har jeg godt nok også prøvet. Vildt underligt
Hellere hygge helt vildt i de begyndende stadier, end når man er i uge 35+ og har en så stor mave at man er mere bange for at sætte fødslen igang

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

sorry har haft problemer med min computer

og fik heller ikke skrevet at der ikke sker noget ved at have sex....faktisk så er det rigtig sundt for dig at få en masse orgasmer da det giver en god træning til livmoderen, den trækker sig sammen ved en orgasme, hvilket man også kan mærke når man er gravid, da maven kan blive hård - det var min Jordemoder som fortalte det

Anmeld

4. oktober 2009

missKat

øjj det har jeg tit prøvet!!!
det er så vildt synes jeg, for vågner sådan lidt af det og er udemærket godt klar over hvad der sker

fik en i nat også da jeg drømte om sex med kæresten!!

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

øjj det har jeg tit prøvet!!!
det er så vildt synes jeg, for vågner sådan lidt af det og er udemærket godt klar over hvad der sker

fik en i nat også da jeg drømte om sex med kæresten!!

Jeg får dem også tit - fedt mand, jeg troede jeg var den eneste   Jeg synes det er megafedt - det kan virkelig redde en ellers så kedelig morgen at vågne på den måde...

Anmeld

5. oktober 2009

Mira0911

Puha... Det er da sket et par gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.