Udredning barn nr.2 hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. november 2016

Anonym trådstarter

Hvornår kan man blive udredt for at man har svært ved at blive gravid 2.gang? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Jegkiggerpåfugle

Hvis i har et fælles barn sammen så skal man betale for andet barn selv mener jeg, og så kan i jo starte når i vil

Anmeld Citér

25. november 2016

Mille123

Anonym skriver:

Hvornår kan man blive udredt for at man har svært ved at blive gravid 2.gang? 

Du skal tale med egen læge, jeg blev henvist til gynækolog med henblik på udredning (dette er gratis også ved andet barn) kun inseminering/ivf er for egen regning ved nr. 2. Jeg betaler 2400 pr gang for inseminering her anden gang. Vi havde prøvet i 10 mdr selv anden gang, opgiv fik også nr 1 ved IUI, men jeg er også snart 34

Anmeld Citér

25. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Hvis I har prøvet i et års tid uden held, giver det mening at starte med at få din mands svømmere testet ved hans læge - det er langt det nemmeste og mindst invasive. Derefter kan du blive udredt ved en gynækolog og tilsammen kan man så vurdere om I har behov for hjælp. Denne hjælp skal I selv betale, fordi I har et fælles barn i forvejen.

Held og lykke!

Anmeld Citér

25. november 2016

melissawekking

Hvornår kan man blive udredt for at man har svært ved at blive gravid 2.gang.

Anmeld Citér

25. november 2016

melissawekking

26. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære du

Hvis I har prøvet i et års tid uden held, giver det mening at starte med at få din mands svømmere testet ved hans læge - det er langt det nemmeste og mindst invasive. Derefter kan du blive udredt ved en gynækolog og tilsammen kan man så vurdere om I har behov for hjælp. Denne hjælp skal I selv betale, fordi I har et fælles barn i forvejen.

Held og lykke!

Så det er gratis at få dem tjekket ved lægen (altså svømmere) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.