Pletblødning? Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2016

Anonym trådstarter

Åh de damer, jeg har brug for hjælp. 

Jeg er så forvirret. 

Jeg har teste for ÆL for 4 uger siden, 14 dage efter denne ÆL pletblødte jeg. Vi havde haft sex for inden, så tænkte nu kommer min mens. Det var jo forventet mens dag. Men mens kom aldrig! 

Idag altså 4 uger efter "første" ÆL. Pletblødte jeg igen, dog kun lidt på papiret en gang. Først gang var der lidt blod 2-3 gange da jeg tørrede mig. Begge gange helt postkasse rød. 

Jeg har så sørme også ÆL slim Idag  det væltede bare ud, sorry. Har aldrig set så meget slim før.

Har jeg ÆL for anden gang på en cyklus? 

Jeg har ingen smerter i maven eller underlivet.

ingen tegn på mens! Er på cyklus dag 61, for første gang. 

Hvad skal jeg gøre? Min læge vil ikke gøre noget! Hun siger mens nok skal komme. Kan jeg komme til gyn. Uden henvisning for egen regning? 

Pleas hjælp piger! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Baby17

Anonym skriver:

Åh de damer, jeg har brug for hjælp. 

Jeg er så forvirret. 

Jeg har teste for ÆL for 4 uger siden, 14 dage efter denne ÆL pletblødte jeg. Vi havde haft sex for inden, så tænkte nu kommer min mens. Det var jo forventet mens dag. Men mens kom aldrig! 

Idag altså 4 uger efter "første" ÆL. Pletblødte jeg igen, dog kun lidt på papiret en gang. Først gang var der lidt blod 2-3 gange da jeg tørrede mig. Begge gange helt postkasse rød. 

Jeg har så sørme også ÆL slim Idag  det væltede bare ud, sorry. Har aldrig set så meget slim før.

Har jeg ÆL for anden gang på en cyklus? 

Jeg har ingen smerter i maven eller underlivet.

ingen tegn på mens! Er på cyklus dag 61, for første gang. 

Hvad skal jeg gøre? Min læge vil ikke gøre noget! Hun siger mens nok skal komme. Kan jeg komme til gyn. Uden henvisning for egen regning? 

Pleas hjælp piger! 

Har du taget en g test? 

Anmeld Citér

24. november 2016

Anonym trådstarter

Sanne93 skriver:

Har du taget en g test? 

Ja jeg er ikke gravid 

Anmeld Citér

25. november 2016

Anonym trådstarter

Ingen der ved om man skal have en henvisning for at kommer til gyn.? 

Anmeld Citér

25. november 2016

Mille123

Anonym skriver:

Ingen der ved om man skal have en henvisning for at kommer til gyn.? 

Mig bekendt skal man have henvisning for at komme til gynækolog. Derudover kan man godt have sekundær ægløsning i samme cyklus, min søs har som regel to ægløsninger i samme cyklus. Måske du skulle prøve At teste for det, for at stille din nysgerrighed 

Anmeld Citér

25. november 2016

melissawekking

Har du taget en g test? 

.

Anmeld Citér

25. november 2016

Anonym trådstarter

Mig bekendt skal man have henvisning for at komme til gynækolog. Derudover kan man godt have sekundær ægløsning i samme cyklus, min søs har som regel to ægløsninger i samme cyklus. Måske du skulle prøve At teste for det, for at stille din nysgerrighed 

Hej, 

tak for dit svar 

hmm, øv. Hvad skal jeg gøre når min læge ikke vil give mig en henvisning? 

ja det havde jeg ikke lige tænkt på, for jeg havde lovet mig selv ikke at teste fremadrettet for ÆL og al muligt. 

Ja jeg har faktisk godt læst om 2 gange ÆL på en cyklus.

Anmeld Citér

25. november 2016

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Er det ikke farligt at have to ÆL på en cyklus? Skal det "gamle" æg ikke ud efter 14 dage? 

Anmeld Citér

25. november 2016

Anonym trådstarter

melissawekking skriver:

Hej.
Jeg repræsenterer en privat forening, der tilbyder lån penge 5000 til 500000 kr for dem, der ønsker at opnå deres projekter. Vi giver lån, realkreditlån, personlige. Slutningen af året og andre lån. For at kontrollere disse oplysninger, detaljer og forsikre Dem om, at dette ikke er et fupnummer, bedes du kontakte os via E-mail: haroldsv1966@gmail.com
Tak.

Hell no!

Godt for dig. 

Anmeld Citér

25. november 2016

Mille123

Anonym skriver:

Er det ikke farligt at have to ÆL på en cyklus? Skal det "gamle" æg ikke ud efter 14 dage? 

Tror ikke det er farligt, hun har 7 børn og to sæt naturlige tvillinger, så tror bare man får en ekstra chance pr cyklus - har du bedt om en henvisning? Undre mig det vil blive afvist blankt? Alternativt på at søg på en gynækolog og kontant dwm

og hør om de mener du behøver besøge dem!?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.