sindsyg ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.945 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2016

Anonym trådstarter

hej alle sammen

ja mit spørgsmål handler om ømme bryster.

hvad kan skyldes ømme brystvorter?

jeg får aldrig ømme brystvorter, ikke op til æl eller mens, faktisk er mine bryster aldrig rørt af nogen min krop gør, og har nu i 4-5 dage haft så ond i mine brystvorter at jeg ikke engang kan røre ved dem, bare når jeg går i bad, ej men det er rent totur. 

mine brystvorter er stive og hårde også.

hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre for at mindske smerten.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Det kan jo være tegn på graviditet 

Anmeld Citér

24. november 2016

Anonym trådstarter

Det kan jo være tegn på graviditet 

Men er det ikke lidt tidligt det kun ca 9 dage siden min æl og har haft ondt siden mandag

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Anonym skriver:

hej alle sammen

ja mit spørgsmål handler om ømme bryster.

hvad kan skyldes ømme brystvorter?

jeg får aldrig ømme brystvorter, ikke op til æl eller mens, faktisk er mine bryster aldrig rørt af nogen min krop gør, og har nu i 4-5 dage haft så ond i mine brystvorter at jeg ikke engang kan røre ved dem, bare når jeg går i bad, ej men det er rent totur. 

mine brystvorter er stive og hårde også.

hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre for at mindske smerten.?

Det er svært at sige. Jeg har formået at få positive g test(er de stadig) og jeg er ikke gravid. Min blodprøve igår hos min læge er negativ. 

Jeg har aldrig haft ømme bryster, men nu her de sidste to dage, stritter de helt vildt, og kan næsten ikke have hverken BH eller en top på, så ondt gør det. Min læge siger det er starten på mens 

Det kan være mange tegn. Både graviditet og mens tegn 

Anmeld Citér

24. november 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Det er svært at sige. Jeg har formået at få positive g test(er de stadig) og jeg er ikke gravid. Min blodprøve igår hos min læge er negativ. 

Jeg har aldrig haft ømme bryster, men nu her de sidste to dage, stritter de helt vildt, og kan næsten ikke have hverken BH eller en top på, så ondt gør det. Min læge siger det er starten på mens 

Det kan være mange tegn. Både graviditet og mens tegn 

Har haft mens siden jeg var 14 så faktisk 15 år og har aldrig ømme bryster op til mens. Havde jeg heller ikke sidste mens så tvivler meget på det er det

Valgte dog at tage en g test idag da jeg kom hjem og selvom jeg ikke er langt henne så kom der en meget svag men lyserød streg, pænt overrasket men tager en ny på mandag eller tirsdag

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Har haft mens siden jeg var 14 så faktisk 15 år og har aldrig ømme bryster op til mens. Havde jeg heller ikke sidste mens så tvivler meget på det er det

Valgte dog at tage en g test idag da jeg kom hjem og selvom jeg ikke er langt henne så kom der en meget svag men lyserød streg, pænt overrasket men tager en ny på mandag eller tirsdag

Så står vi i samme båd 

jeg har aldrig haft ømme bryster, men det har jeg altså nu, og jeg er ikke gravid. 

Det kan sagtens være tegn på graviditet. Men det kan også være meget andet. Og det er normalt at opleve ømme bryster som tegn på mens, selvom man ikke har oplevet det før. 

Krydser finger for det er grundet at du er gravid.  Håber al det bedste! 

Anmeld Citér

24. november 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Så står vi i samme båd 

jeg har aldrig haft ømme bryster, men det har jeg altså nu, og jeg er ikke gravid. 

Det kan sagtens være tegn på graviditet. Men det kan også være meget andet. Og det er normalt at opleve ømme bryster som tegn på mens, selvom man ikke har oplevet det før. 

Krydser finger for det er grundet at du er gravid.  Håber al det bedste! 

Lige nu har jeg samme symptomer som da jeg var gravid for 3- 4 uger siden

Dog er mine bryster bare mere ømme  end de var sidst da jeg var gravid. 

Men må se om den positive gtest jeg har nu er mere positiv når min mens har skulle være udbleven

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Lige nu har jeg samme symptomer som da jeg var gravid for 3- 4 uger siden

Dog er mine bryster bare mere ømme  end de var sidst da jeg var gravid. 

Men må se om den positive gtest jeg har nu er mere positiv når min mens har skulle være udbleven

Har du været gravid for 3-4 uger siden? 

Anmeld Citér

24. november 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Har du været gravid for 3-4 uger siden? 

Ja havde en SA

Anmeld Citér

24. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Ja havde en SA

Og blodprøve viser at HCG er tilbage på 0 efter? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.