Thomas Warberg vs. Steve-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2016

Nadia Maya

Patriark skriver:

Har du tænkt på Rich Hall, han er fantastisk!! 

Hvis valget stod mellem de 2 andre ville jeg nok finde på noget andet.

Det er da jeg gerne ville finde noget i december-måned, da vi begge trænger til at komme lidt ud  

Men tak for råd, det vil jeg kigge på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

AnoMom

Nadia Maya skriver:

Gavemodtageren er til alt comedy, så det ved jeg skam. Men jeg har aldrig selv set nogle af dem, så jeg ville høre hvad andre ville vælge

Der er bare så stor forskel på comedy. 

Jeg elsker også comedy. Men det er langt fra alle jeg gider se live. Derfor ville jeg nok spørger sådan lidt indirekte hvem der er foretrukken fremfor "bare" at vælge fordi det er stand up :-)

Anmeld Citér

24. november 2016

Monski

Nadia Maya skriver:

Halløj alle sammen ��

Jeg står og skal købe fødselsdagsgave til én jeg ser. Og jeg er kommet frem til at det må blive noget oplevelse. 

Det bliver enten Thomas Warbergs show eller Steve-O.. 

Hvad ville i vælge og hvorfor?

Jeg er ikke så kendt i den verden ��

Jeg synes begge to er sjove men ville blive gladest for billetter til Steve-O, da det ikke er sikkert chancen kommer igen 

Anmeld Citér

24. november 2016

Nadia Maya

AnoMom skriver:

Der er bare så stor forskel på comedy. 

Jeg elsker også comedy. Men det er langt fra alle jeg gider se live. Derfor ville jeg nok spørger sådan lidt indirekte hvem der er foretrukken fremfor "bare" at vælge fordi det er stand up :-)

Det er så sandt. Jeg har ikke set så mange live, så jeg er ikke så kendt på det område. Men dem jeg har set, har overrasket mig gevaldigt.

Jeg ville rigtig gerne gøre det i december måned, og så faldt jeg over de to. Så ville jeg såmænd bare høre, om der var nogle som havde gode erfaringer med henholdvis Warberg og Steve-O

Anmeld Citér

24. november 2016

Nadia Maya

Monski skriver:

Jeg synes begge to er sjove men ville blive gladest for billetter til Steve-O, da det ikke er sikkert chancen kommer igen 

Det var også lidt min tanke. Det er ikke altid, man får sådan en chance.

Anmeld Citér

24. november 2016

Nel

Jeg stemmer for Steve-O, netop fordi Warberg altid er i Danmark, det er Steve-O ikke. Så det tror jeg er en større oplevelse

Anmeld Citér

24. november 2016

AnoMom

Nadia Maya skriver:

Det er så sandt. Jeg har ikke set så mange live, så jeg er ikke så kendt på det område. Men dem jeg har set, har overrasket mig gevaldigt.

Jeg ville rigtig gerne gøre det i december måned, og så faldt jeg over de to. Så ville jeg såmænd bare høre, om der var nogle som havde gode erfaringer med henholdvis Warberg og Steve-O

Jeg tænker lidt. Hvis du vil gøre det her i december og modtager er vild med alt comedy. 

Hvorfor så ikke inviterer i comedy zoo? Der er det flere forskellige der optræder på en hel aften :-)

Anmeld Citér

24. november 2016

Muhmi

SELVFØLGELIG den legendariske Steve-O! Heldige kartofler er I

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.