Er det mig der er gal på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
4 svar
14 synes godt om
23. november 2016

Anonym trådstarter

Hey

vil lige høre om det er mig der er urimelig...efter jeg er blevet gravid, er min sex lyst nærmest ikke eksisterende,  ikke mindst pga smerter ved voldsom bækkenløsning...og manden bliver selvfølgelig urilfreds når jeg afviser ham. Når jeg så har lidt lyst og tager intiativ, har han lige et par krav før han vil. Fx så gå lige ud og tag noget sexet undertøj på, kun hvis du giver et blowjob først osv. 

Det gør, at jeg mister den lyst jeg har, og så kan det hele sku bare være ligemeget...kan ikke forstå han ikke bare "udnytter", at jeg selv tager intiativ til sex eller ikke afviser ham...

er det mig der er sibbet??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hey

vil lige høre om det er mig der er urimelig...efter jeg er blevet gravid, er min sex lyst nærmest ikke eksisterende,  ikke mindst pga smerter ved voldsom bækkenløsning...og manden bliver selvfølgelig urilfreds når jeg afviser ham. Når jeg så har lidt lyst og tager intiativ, har han lige et par krav før han vil. Fx så gå lige ud og tag noget sexet undertøj på, kun hvis du giver et blowjob først osv. 

Det gør, at jeg mister den lyst jeg har, og så kan det hele sku bare være ligemeget...kan ikke forstå han ikke bare "udnytter", at jeg selv tager intiativ til sex eller ikke afviser ham...

På ingen måde. Jeg ville heller ikke have sex hvis der skulle stilles krav til mig på den måde. 

Anmeld Citér

23. november 2016

migxher

Selvfølgelig er det surt at blive afvist, men nu må han sgu lige holde ud det wr jo kun midlertidigt 

Min kæreste var også lidt frustreret da jeg var gravid men vi lavede en aftale om at jeg kom til ham når havde lyst, så blev han ikke konstant afvist og jeg føltw mig ikke så presset. 

Anmeld Citér

23. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Følelser (herunder lyst) er vel sjældent forkerte. Du har det som du har, hvilket i øvrigt sker for mange gravide... jeg forbeholder mig personligt retten til at dyrke sex fordi jeg vil, ikke fordi en anden "kræver" det af mig.

Og så i øvrigt ... hvad bilder han sig ind? Tror han at det er et bestillingskort på et bordel, han har med at gøre? Jeg går helt igennem ind for at man gør sig lækker for hinanden, men ville dø af grin hvis manden herhjemme begyndte med den slags krav. Han ville få en tur på sofaen med besked om at klare det selv!

Din kæreste kunne jo starte med at tænke lidt over, hvordan han kunne tænde dig og give dig mere lyst og overskud til sex under graviditen. Hans nuværende metode er da lige til at tørre ud af 

Anmeld Citér

23. november 2016

KatThyV

Anonym skriver:

Hey

For det første "han bliver selvfølgelig utilfreds når jeg afviser ham"  det hører jeg efterhånden så tit. Det er sgu ikke noget at blive utilfreds over - har man ikke lyst så har man ikke lyst! 

Hvis min mand vil have sex og jeg ikke gider, så siger jeg naturligvis at jeg ikke har lyst, så kysser han mig og holder om mig og nusser mig og så ligger vi bare og snakker  der har ALDRIG været sure miner fordi den ene ikke har haft lyst!

og nej - jeg synes bestemt ikke du er sippet eller sart. Han kan ikke tillade sig at have krav på den måde for at ville have sex! 

Intet er skrevet i en ond mening 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.