Hvornår ville det bekymre dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
9 svar
6 synes godt om
23. november 2016

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg ikke ved om jeg overfortolker..

jeg var gravide i januar i år som endte i abort. Har efterfølgende fundet en dejlig mand og er fast på p piller. Men, de sidste 2 måneder har min krop været helt ude af den. Min menstration er meget "lille", den kommer i samme dage men slet ikke med samme "slagkraft" så at sige! Jeg har længere varende kvalme, alt for ømme bryster så bh efterhånden er no go, og jeg syner en flot lille mave identisk med da jeg var gravid....

jeg prøver og bilde mig selv ind det ikke er noget, er jo på p piller, men burde jeg begynde og undre mig??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det eneste svar er jo, at du må tage en graviditetstest 

Anmeld Citér

23. november 2016

Rauw

Jeg ville nok teste for at være på den sikre side. Hvis du er gravid er P piller vel ret farlige for et lille foster så det ikke skidesmart bare at se tingene an og intet gøre. 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anpau

Anonym skriver:

jeg var gravide i januar i år som endte i abort. Har efterfølgende fundet en dejlig mand og er fast på p piller. Men, de sidste 2 måneder har min krop været helt ude af den. Min menstration er meget "lille", den kommer i samme dage men slet ikke med samme "slagkraft" så at sige! Jeg har længere varende kvalme, alt for ømme bryster så bh efterhånden er no go, og jeg syner en flot lille mave identisk med da jeg var gravid....

jeg prøver og bilde mig selv ind det ikke er noget, er jo på p piller, men burde jeg begynde og undre mig??? 

Det kan sagtens være dine p-piller. Men hvis der er mulighed for, at du kan være gravid (det er der, hvis du har haft sex), så tag da en test. Det er jo den eneste måde du får svar på. Og du bliver altså ikke mere eller mindre gravid af ikke at teste... 

Anmeld Citér

23. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg ville teste. Tilbage i 2013 var jeg på p piller og gik pludselig også og fik det dårligt. Tog en test som var bragende positiv og da jeg skulle have en abort viste scanningen at jeg var 10+5 uger henne så det skulle pludselig gå stærkt 

Anmeld Citér

23. november 2016

Aprilbaby2015

Du kan sagtens blive gravid inden for den første måned af din opstart på P-piller, hvis ikke i har beskyttet jer imens du tog pillerne. De beskytter først efter den første omgang p-piller og så 1 uges pause til mens. 

Det kan også være hormon niveauet, der gør kroppen forvirret. 

Anmeld Citér

23. november 2016

Abracadabra

Minapril2015 skriver:

Du kan sagtens blive gravid inden for den første måned af din opstart på P-piller, hvis ikke i har beskyttet jer imens du tog pillerne. De beskytter først efter den første omgang p-piller og så 1 uges pause til mens. 

Det kan også være hormon niveauet, der gør kroppen forvirret. 

De beskytter nu fra første dag, hvis man starter rigtigt, altså på menstruationens første dag.

Men graviditetstest er vejen frem!

Anmeld Citér

23. november 2016

Fremad

Min datter er lavet på p-piller taget som det skal og et kondom som sprang... ;-) 

Så ville teste, 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Har været på p piller i 6 måneder så er ikke i opstarts fasen :-) har ikke ville teste da folk bare kaldte det indbildning

Anmeld Citér

24. november 2016

lineog4

Har to børn lavet på p-piller. Den ene fordi jeg havde glemt to piller, tog den ene af dem et døgn for sent. Den anden efter en omgang roskildesyge, hvor jeg vel formodentlig har haft kastet dem op før de var optaget, for jeg havde taget pillerne som jeg skulle. 

Men test dog så finder du af det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.