Det der med babytøj ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
3 synes godt om
23. november 2016

hautecouture

Altså.. nu er det jo over 5 år siden jeg sidst stod med en nyfødt i armene og selvom jeg har kigget, og sorteret, i det gamle babytøj så er jeg altså i tvivl om, hvor meget tøj jeg skal have til den nyfødte.. har i 50-56 2 sæt, 2 body'er (dem ved jeg jeg skal have flere af), 2 par bukser, 3 par strømper, 2 par strømpebukser, 3 huer, et par vanter, et par futter og en sovedragt.. hvor meget/hvad havde I til den nyfødte bebs?.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

baby_drømme

hautecouture skriver:

Altså.. nu er det jo over 5 år siden jeg sidst stod med en nyfødt i armene og selvom jeg har kigget, og sorteret, i det gamle babytøj så er jeg altså i tvivl om, hvor meget tøj jeg skal have til den nyfødte.. har i 50-56 2 sæt, 2 body'er (dem ved jeg jeg skal have flere af), 2 par bukser, 3 par strømper, 2 par strømpebukser, 3 huer, et par vanter, et par futter og en sovedragt.. hvor meget/hvad havde I til den nyfødte bebs?.. 

Bukser og strømper ville jeg helt sikkert købe mere af  Nu er det også 3 år siden, at jeg havde en på den størrelse, men tror jeg havde omkring 10-15 bodyer (både lang- og kortærmet), 5-10 par bukser og en masse strømper.. Det er ren gæt, kan virkelig ikke huske det  

Men hellere lidt for meget, end for lidt  

Anmeld Citér

23. november 2016

Berta

Hej

Som du selv skriver så ville jeg nok også købe flere bodyer - måske 5-6 stk i alt. Måske 1 par bukser mere - eller en heldragt afhængig af hvad du bedst kan lide. 

Vent med mere - jeg vil nærmere sige hellere for lidt end for meget. Butikkerne er jo stadig åbne når du har født - og mange netbutikker leverer jo fra dag til dag. 

Hvis ikke du får en gylpebaby - og du i øvrigt har en vaskemaskine selv så behøver du ikke en hel masse tøj. 

Berta 

Anmeld Citér

23. november 2016

Tascha26

hautecouture skriver:

Her har vi omkring 15 sæt i 56 og en 15 sæt i 62.  Kun 4 sæt i 50. Vil absolut mene du skal ha flere bodyer, bukser og strømper  

Anmeld Citér

23. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hautecouture skriver:

Jeg har og gør stadig det at jeg køber 10 sæt tøj til hverdag og 1 sæt til pæn brug. Så får jeg brugt tøjet.

Jeg vil hellere skifte garderobe 3-4gange om året og så vide at Mine børn får brugt deres tøj.

Anmeld Citér

23. november 2016

lineog4

hautecouture skriver:

Jeg ville absolut ikke købe mere, kan jo være du får en baby der er ude af str 56 på en uge (har 2 af mine været). Måske lidt bodyer men det er det,  der er jo også noget hyggeligt ved at købe med baby i armene frem for på forhånd. 

Eneste jeg tænker er noget uld, find strikkepindene frem og få skabt en sød varm cardigan/bindebluse, et par varme strikstrømper og måske et par strik bukser. 

Anmeld Citér

23. november 2016

Mortilah

Jeg havde 12 bodyer ca.. tre heldragter i starten. 

Det var faktisk for meget. Nogetlå ubrugt hen.. har aiden kun købt efter behov og vi har stadig aaaaalt for meget tøj nu med 1 år..(og sko)

Anmeld Citér

24. november 2016

hautecouture

Tak for svar 

Køber et par body'er mere og en ekstra heldragt/sovedragt og flere strømper - og så må resten komme når baby er her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.