Sex trods manglende lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
5 svar
4 synes godt om
23. november 2016

Anonym trådstarter

Kan I godt have sex med jeres kærester når I tydeligt kan mærke at han ikke har lyst??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Kan I godt have sex med jeres kærester når I tydeligt kan mærke at han ikke har lyst??

Nej. 

Og omvendt, hvis jeg ikke har lyst har jeg heller ikke sex med ham. 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Nej. 

Og omvendt, hvis jeg ikke har lyst har jeg heller ikke sex med ham. 

Tak for svar. Jeg har lyst men kan tydeligt mærke at han ikke har, så daler min lyst 

Anmeld Citér

23. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nej da ... sex handler om gensidig lyst, ellers er der ikke noget ved det?

Anmeld Citér

23. november 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Altså det kommer jo an på graden af og grunden til den manglende lyst.. Vi kan tit have lidt manglende lyst lige i starten af forspillet fx pga stress, træthed el.l, men lysten kommer ret hurtigt, når man så begynder.. Jeg ville bestemt ikke have lyst til sex, hvis jeg kunne mærke, at min partner ikke havde lyst til mig generelt..

Anmeld Citér

23. november 2016

Anpau

Anonym skriver:

Jeg vil også sige, at det kommer an på hvor lidt lyst. De fleste får jo lyst, når man er kommet lidt i gang.

prøv at spil lidt op til ham. Tag noget sexet tøj på (herhjemme virker en halvgennemsigtig bodystocking med blonder HVER gang). Nus om ham, fortæl ham hvor dejlig han er, og hvor vild efter ham du er. Hvis du tager det første initiativ - lyner hans bukser op og giver ham en blower, SÅ skal han nok få lyst. Og ros ros ros! nu den pik. Så bliver de så glade og stolte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.