Sandsynlighed for graviditet i forhold til æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. november 2016

Lykkelig-Kvinde

jeg havde æl torsdag men der var kæresten på kursus langt væk så vi så ikke hinanden den dag eller dagene lig op til, vi havde først sex dagen efter.. 

jeg tror ikke jeg kan være blevet gravid af den grund men er der egentlig noget der ved om det kan lade sig gøre at blive gravid fx på dagen efter æl eller hvordan i dagene omkring æl 

mere sådan en undren sådan så jeg kan blive klogere på området 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Lykkelig-Kvinde

Lykkelig-Kvinde skriver:

jeg havde æl torsdag men der var kæresten på kursus langt væk så vi så ikke hinanden den dag eller dagene lig op til, vi havde først sex dagen efter.. 

jeg tror ikke jeg kan være blevet gravid af den grund men er der egentlig noget der ved om det kan lade sig gøre at blive gravid fx på dagen efter æl eller hvordan i dagene omkring æl 

Nogle der ved noget ? 

Anmeld Citér

30. november 2016

AnoMom

Lykkelig-Kvinde skriver:

Man kan godt blive gravid dagene efter. Chancerne for det er bare ikke ligeså store som dagene optil og på selve dagen 

Anmeld Citér

30. november 2016

Lykkelig-Kvinde

AnoMom skriver:

Man kan godt blive gravid dagene efter. Chancerne for det er bare ikke ligeså store som dagene optil og på selve dagen 

Okay tak.. 

tror ikke selv det er lykkedes men det er rart at vide sådan fremadrettet 

Anmeld Citér

30. november 2016

AnoMom

Lykkelig-Kvinde skriver:

Okay tak.. 

tror ikke selv det er lykkedes men det er rart at vide sådan fremadrettet 

Man kan jo i teorien blive gravid i hele ens cyklus. Der er bare forskel på hvor store chancerne er. 

Kan anbefale dig at hente appen period calender. Der viser den sandsynligheden for graviditet udfra din ÆL i lav, medium og høj chance :-)

Anmeld Citér

1. december 2016

Lykkelig-Kvinde

AnoMom skriver:

Man kan jo i teorien blive gravid i hele ens cyklus. Der er bare forskel på hvor store chancerne er. 

Kan anbefale dig at hente appen period calender. Der viser den sandsynligheden for graviditet udfra din ÆL i lav, medium og høj chance :-)

Jeg bruger i forvejen den der hedder P.C. 

Den fortæller det også.. 

den første måned efter jeg smed pillerne blev jeg faktis gravid i første forsøg med mistede lyn hurtigt, næsten med det samme.. lægen var med ind over.. 

nå men anden måned her havde vi så først sex dagen efter æl og i mit hoved selv om min kalender siger der er en medium chance, så tror jeg ikke selv jeg er gravid i denne omgang 

så nu venter jeg spændt på næste måned for at prøve at ramme æl der 

Anmeld Citér

1. december 2016

AnoMom

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg bruger i forvejen den der hedder P.C. 

Den fortæller det også.. 

den første måned efter jeg smed pillerne blev jeg faktis gravid i første forsøg med mistede lyn hurtigt, næsten med det samme.. lægen var med ind over.. 

nå men anden måned her havde vi så først sex dagen efter æl og i mit hoved selv om min kalender siger der er en medium chance, så tror jeg ikke selv jeg er gravid i denne omgang 

så nu venter jeg spændt på næste måned for at prøve at ramme æl der 

P.C er også den samme som period calender :-)

men chancen er der. Du må prøve at tage en test når/hvis mens udebliver 

Anmeld Citér

1. december 2016

Lykkelig-Kvinde

AnoMom skriver:

P.C er også den samme som period calender :-)

men chancen er der. Du må prøve at tage en test når/hvis mens udebliver 

Jeg skal i følge kalenderen have det imorgen men det svinger lidt en dag eller 2 efter p pille stoppet, men tak.. som sagt tror det ikke selv, dog tager jeg ingen chancer - tager til julefrokost imorgen men som alkohol fri 

Anmeld Citér

1. december 2016

AnoMom

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg skal i følge kalenderen have det imorgen men det svinger lidt en dag eller 2 efter p pille stoppet, men tak.. som sagt tror det ikke selv, dog tager jeg ingen chancer - tager til julefrokost imorgen men som alkohol fri 

Fornuftigt. Man kan også sagtens have en god aften uden alkohol ;-) 

Anmeld Citér

2. december 2016

Lykkelig-Kvinde

AnoMom skriver:

Fornuftigt. Man kan også sagtens have en god aften uden alkohol ;-) 

Ja lige precis 

bløder dog en lille bitte smugle idag men det forventede jeg jo 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.