jeps, jeg har masser på hjertet og tænkte jeg ville lave et lille oplæg og fortælle hvad der sker i vores liv,.
hvis der overhovedet er nogle som husker mig

efter fertilitetsbehandling fødte jeg Thor for 3 år siden,
ja den 12 november blev min bassemand altså hele 3 år gammel ufatteligt...
Livet med Thor var ikke helt som jeg havde regnet med og måske håbet på, men jeg knuselsker selvfølgelig min søn til trods for hvor hårdt det har været.
Thor var som spæd en meget vågen baby, og utrolig aktiv fra han kom ud nærmest, sov aldrig i løbet af dagen osv osv,. da han startede i vuggestue som 10 måneder gammel går der ikke længe inden jeg gentagende gange får besked på at han er hård ved de andre børn, (selvom han var 6 måneder+ yngre end de andre på stuen) han bed, slog og havde impulsive udbrud.
Da han bliver 1 år for han tildelt 5 timers støttepædagog i ugen. Siden hen 8 timer, og i sommers blev det så øget til 11 timer. Igennem en sensorisk profil er han blevet testet lydfølsom ellers har man ikke kunnet finde nogen "diagnose "endnu, dog når tiden er inde og han er gammel nok skal der testet for Adhd..Thor er en utrolig dygtig, og kærlig dreng. Både motorisk og Sprogmæssigt rigtig godt med, men drengen får nogle sære udbrud hvor han både er destuktiv og til tider voldelig. Kan dog tydelig mærke at han er "vokset" i hovedet det sidste halve år, og nu er han begyndt at sige fra når der er noget han ikke magter i feks en leg
men ellers har vi jo verdens dejligste smilene dreng hvis vi selv skal sige det

Jeg har i lang tid været skruk men ikke orket at skulle gennem behandlingsverdenen igen. Vi var dog så stille begyndt at planlægge at vi nok ville gøre forsøget igen til sommer 2017. MEN der er en anden der har taget valget for os
for 3 uger siden fandt jeg nemlig ud af at vi på mærkværdig vis er gravide, ganske uplanlagt og meget ubelejligt i forhold til min uddannelse , men yay vi er så glade..
da jeg har pco og haft en meget ustabil cyklus tog jeg til en scanning hvor jeg så rent faktisk finder ud af jeg allerede er 8 uger henne.
og termin blev derfor indtil videre 12 juni.
efterfølgende er jeg blevet meget skidt i gravidteten
og det giver en hård hverdag med en treårig , skole osv men mon ikke det går over igen

til sidst vil jeg lige ligge lidt billeder op af thor, og baby, samt maven
som allerede føles ubeskriveligt kæmpe og phy hvor havde jeg glemt for fælt det kan føles at være oppustet