Kan jeg være gravid alligvel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2016

Anonym trådstarter

Vi prøver på pb2 og jeg har haft positive æl test lige indtil imorges hvor den stadig var kraftig men ikke positiv. Jeg har først test dag om ca 5-6 dage

Kan jeg godt være gravid selvom æl test ikke er positive. Havde æl i mandags sidste uge

Mine bryster gør sindsygt ondt kan slet ikke røre ved dem. Det startede igår. 

Jeg har aldrig ondt i mine bryster (brystvorter) ikke op til mens og heller ikke ved æl. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Vi prøver på pb2 og jeg har haft positive æl test lige indtil imorges hvor den stadig var kraftig men ikke positiv. Jeg har først test dag om ca 5-6 dage

Kan jeg godt være gravid selvom æl test ikke er positive. Havde æl i mandags sidste uge

Jeg har aldrig ondt i mine bryster (brystvorter) ikke op til mens og heller ikke ved æl. 

Dine ægløsningstests er helt ligegyldige i denne sammenhæng. Læg dem væk. Test med en graviditetstest om en uge, hvis den er positiv, er du gravid.

Anmeld Citér

22. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hvis du ved du havde ÆL mandag i sidste uge. Hvorfor bliver du så ved at teste med ÆL test? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.